*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`
被人踩場...
今日返drma....早餐食返D細個成日食既野... 好正呀.....
放左去M記食野.... 換左兩隻dog....好可愛嫁.... >3< 跟住去左樊樊home~~ . . 跟住無la la話去打波.... 仲叫埋華仔.... 打打下等高佬黎...跟住俾人踩場.... 高佬黎到無耐就走lu.... . . 去等車..無野做...影左D相... 華仔隻腳... . . 高佬隻腳.... . . . 仲有~~ 樊的鼠.... . . 華仔既利是.....
刊登時間︰2006-11-25 07:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]