*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`
第41屆工展會
今日又9點幾醒左... 要去覆診....
要去到香港個邊.... 好遠啊~~~
去完覆診... 跟住去左工展會~~
係咁行行行.... 試食...試食~~ 買左兩包餅.... 好味嫁~~ 影左D相... http://photo.qooza.hk/album.php?user=tracy102&albumid=16566 <----去呢到睇la~~~
刊登時間︰2006-12-30 01:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]