*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

鯨吞

   

5-7日先整得返部份既光纖電纜...
返得學就未必on得返MsN la 咁~~~

好彩我呢排有野做~~
唔係咁得閒者..
唔係...實悶死我~~

今日就同姨and媽媽去左旺角~~~
見到條褲幾likey嫁....
但係轉頭走左...無買到~~

Then~~去有花園街...
行行行行行~~~
食左串魚蛋......呀~~~
之後仲買左衫衫....靚靚啊~~~

7時幾去左食壽司....
等到8點先入到去....
因為當時十分肚餓.....
鯨吞左幾碟~~~
之後就飽飽地lu~~~

食到9點幾走人....
去行左陣..幫助消化~~
返到home成11點....

刊登時間︰2006-12-29 12:30 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容