|
|
|
爆唱的一天 |
|
27號...muscle同阿杰生日~~
Happy Birthday~~
去左葵芳約Da Da姐去反~~
有me din shoyi Da Da姐同cindy~~
cindy大遲到~~
din著得超正...
睇到我-o-嘴~~
Ha Ha~~Ha
去左唱K...
唱happy hour...
2點幾唱...
5點幾..樊走先..
本身要5:15交房...
但係到5:30都未cut 歌~~
cindy又走la...
得返我地三條友...
係咁唱...
唱到搵晒D舊黎唱...
唱到我想佢cut我地歌lo...
唱多左成成1粒鐘...
抵到爛呀...
Ha Ha~~Ha
之後去左行街...
食吉家...之後走lu....
|
|
刊登時間︰2006-12-28 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|