*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`
鐘意左冒險樂園....
呢排鐘意去冒險樂園 到影公仔~~
影左好多返黎.... 好得意呀.... >3<''
[青衣城的] 史迪仔拎阿Jack啊~~ >3<'' [完]
下回預告...長發商場
刊登時間︰2006-11-30 09:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]