|
|
|
Eng補課.... |
|
Eng...補課~~
得幾丁人無黎....
好好玩呀...好過上堂好多~~
^^''
放左..Miss Tsang搵幫手~~
叫我同katy上去...
一上到去...
聽到D歌..
我就發癲la~~
XD"
跟住整返個幕D字~~
整到12時幾..整晒~~
落到地下...
見到worg sir...
以下一段對話:
[做乜咁早返黎呀???]
[補課呀!!!]
[補課!!!邊個老師呀!?]
~~~沉默~~~
[補Acc呀....]
跟住就去左M記食野la~~~
食到12點幾...
走人....
跟住搵彤彤去葵芳~~
哈哈哈哈哈x100
當中內容..刪除....
跟住回家途中...
家姐打黎話要買蛋糕...
因為媽媽~B Day啊....
>3<...
一陣影個蛋糕先....
哈哈....
|
|
刊登時間︰2006-11-29 09:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|