*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

Eng補課....

   

Eng...補課~~
得幾丁人無黎....
好好玩呀...好過上堂好多~~
^^''

放左..Miss Tsang搵幫手~~
叫我同katy上去...
一上到去...
聽到D歌..
我就發癲la~~
XD"

跟住整返個幕D字~~
整到12時幾..整晒~~
落到地下...
見到worg sir...
以下一段對話:


[做乜咁早返黎呀???]
[補課呀!!!]
[補課!!!邊個老師呀!?]
~~~沉默~~~
[補Acc呀....]

跟住就去左M記食野la~~~
食到12點幾...
走人....

跟住搵彤彤去葵芳~~
哈哈哈哈哈x100
當中內容..刪除....

跟住回家途中...
家姐打黎話要買蛋糕...
因為媽媽~B Day啊....
>3<...
一陣影個蛋糕先....
哈哈....

刊登時間︰2006-11-29 09:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容