|
|
|
討厭數學堂..... |
|
今日要落下面企.....
跟住上中文!!!個個做功課....
chem la....教埋最後既金屬鍵...
hist...又講冷戰!!!
小息...搵Miss魏!!!
跟住...中史la....同Miss討論巴士呀伯!!!!
lunch.................
返到上班.....玩左陣!!!!聽到有人唱歌..
la...到最討厭既數學堂la!!!!!
放學...返home....
返到無耐.....有人要我sd野....sd完就off...
唔該都無聲!!!無禮貌
|
|
刊登時間︰2006-05-25 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|