*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

早又唔落.....

   

今日天陰陰...我博佢落雨..點知唔落喎!!!

上到去...又未開門....

好la.P.e.玩鐵人賽...但係我淨係跑.....不過都跑死左

好la..中文堂...抄抄抄!!!

小息排多次個話劇!!!!但係俾F.4知左

好la...Epa...滿心歡喜出去show time...點知下堂!!!

唔緊要...我地加多D!!!

好la...lunch去食飯!!!!叉雞....好味!!!!

跟住英文堂!!!!miss同牙sir搞D功過相低!!!搞左成堂!!!

咁我地就做功課la....跟住唔知乜事....benson叫un哥...

un哥同cindy串緊..跟住benson又勁嘈...

跟住un哥發嬲...king哥勁問咩事....

問左勁耐....勁多人叫佢收聲!!!

過左好耐....un哥發完嬲...到king玩自閉...做臘像!!!

但係好爆笑.....

然後無理king哥la....上堂...玩!!!!放學

臨放先落水....><

刊登時間︰2006-05-22 07:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容