|
|
|
3號風球呀......... |
|
搭緊車個時...轉左3號風球!!!
行返學個時超辛苦....癲仲話好大風!!!行返轉頭...
中文...悶悶悶!!!phy...小測!!!
hist....聽個八婆匯報!!佢地幾組用埋一張相..
話一齊去..得一部相機喎!!!
跟住俾我串!!!
好la中史!!上堂!!!
點解坐我隔離都要刮台嫁???
lunch...好艱辛先出到去!!!
數學...又好悶!!!悶到個樣好似發脾氣咁...
跟住要補實用文!!!開頭黃小因係到!!!
好la...個miss點名!!係咁讀錯名!!
講野仲好似一個人....就係妱妓!!
個miss懶晒串咁!!!如果係2C...晨早玩佢la...
癲下又5點lu...
出到去!!!katy話個個女仔變晒馬麗蓮夢路!!!
跟住等車....返home...返到東涌!!!風平浪靜!!
|
|
刊登時間︰2006-05-17 06:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|