*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

母親節喎......大傷風

   

今日母親節..不過我大傷風!!!!

12點幾媽同家姐出左去飲茶...

老豆就神早去左開工...

整整下野!!!好眼訓

一訓就訓左2個幾鐘..

剛剛訓醒..牙姨就打黎..

叫我出黎打邊爐喎!!!

跟住就洗頭丫....搞左一大輪

就黎5點先出門口!!!

跟住家姐打黎...話買母親節禮物喎

咁就搭MTR去青衣城買囉.....

用左差唔多一百...

好彩家姐俾返50我...

好可愛既表弟黎左....同佢鬥哎

真係好可愛啊!!!!

11點幾先返到home...

12點到先訓....

刊登時間︰2006-05-15 06:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容