*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

武士復仇記.......

   

今日上phy...第二堂係到玩[武士復仇記]

第一回合:每組一個答中..全組可以坐!!

第二回合:答中可以揀全組起身或自己/全組坐

臭May個組剛剛坐底又起過身!!!

成班玩得好激......

好la...英文堂!!!!

Miss Cheung唔知做咩...唔教書

俾我地玩左堂半...跟住先默書

隔離個個唔默....係到玩十蚊一支筆...

玩完又拎後面個個本默書簿改正!!!改改下仲要問我...個個係咩字....

係默緊書嫁囉.........好無奈!!!!

小息去睇書...中文堂睇樊樊本[人間消失]

見到有句好正...好o岩一個人的!!!!

跟住lunch...去到源發....好玩囉.....玩到返學校!!!

地理....無咩野!!!!班務去左hall....4時幾先走!!

刊登時間︰2006-05-16 07:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容