|
|
|
我要亞根廷同英格蘭呀!!!! |
|
今日一早就返到學校!!!!!
上p.e....雷暴D男仔又唔洗游水...好過份呀!!!
我地就體適能....跑9分鐘!!!!熱到要命...
跟住中文堂....俾乜so搶左野.....
EPA....要匯報!!!!好爆笑...華Dee個組!!!
lunch la...好多人係OK喎!!!
跟住英文la....係咁食糖......
放學!!!!陪彤彤等等下有車...
上車訓覺!!!!返黎睇野豬!!!
|
|
刊登時間︰2006-06-01 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|