*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

好味既蝦片仔....

   

今日英文堂...係咁叫人咪訓!!!!

art...睇人畫畫!!!!

小息做過D咩...唔記得左!!!!

中文...開左條蝦片仔食......乜so過左黎....一齊分享..

有個人...又話D味怪怪喎.....又係咁食!!!!

lunch....去左ok...有史迪仔....跟住用4個字行返學校!!

上到去...牙癲係咁叫人出去!!!!

數學la.....測驗做數....

放學....彤彤好快有車!!!行去等車..撞到好多人!!!

返到home....四個人係Msn聚聚....

講左好耐野......

跟住就係咁la....

刊登時間︰2006-05-30 07:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容