開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 6
累積人氣: 4998
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天
壘球比賽啦~~ 愉快

                              今日係壘球隊第一場比賽+_             好興奮咁啊______   

                  琴晚我  又訓廳啦_+                    結果今朝被媽咪嘈醒~!!

                                         之後又輾轉左好內_               都訓唔著+

             之後就起身....                      難得咁早........                就去左洗頭啦++

                                  哇--                               甩左好多頭髮啊+_

                           真係慘##                    之後就食早餐 ||_+

              就出發啦_                           今次去好內都未去過既石硤尾球場_)

                                     去到就先練波....                      唔知點解個感覺好特別+|

                            其間_=                 有件好特發既事就係_+

                      我地男仔打比賽_                呀X 就打bad              

                                     佢打中左之後就放手....              支bad就打中隔離隊既人    _+  中左三個人

                    有個打中鼻,流鼻血                      之後仲要入醫院無得同我地比賽__

                             之後到我地打啦/                     有d緊張....

                                       今日有機會打一壘~~               好開心          

                                            結果都贏左_-               仲要21比0 tim``

                      不過我地今日表現唔係太好                            由其係打bad 方面 + 

            今日未揮過一次bad_                  = ="              不過次次都上到壘+=

                                之後就換衫走啦++                點解個度無得洗白白嫁__       

                       之後就傾等陣去邊......               傾左好內_-          

                                由去變唔去                又變去_                  搞左好內......

                       最終結果都係去嫁__                           去邊??

                                           就係去唱K__                          去港晶啦__

              唱到8點......                                       間野D人好唔店'+_

                                    所以我地就食盡佢.......            哈........

,                  真係好鬼開心嫁...                     又跳舞          狂叫....       又

                                                       真係..              講唔出咁開心_           

                              可惜個代價好大.............                 

               不過咁開心又底番既_                      好似同佢FD番咁..........

                                          我地玩到好嫁_-                真係好鬼搞笑)))))))00

                               搭車番個陣....                          被搞到呀歡笑死啦

                       之後...                            就番屋企__                 

                                            沿路上都忘記唔到唱K個陣既事+_

                  ^^      ^^       ^^       ^^      ^^     ^^      ^^      哈哈

                               7人行…

                         好開心.....                      好內都未試過咁啦!!!!

                                            太開心_

                                    

           _______________________________________________________

                    黎緊既願望係:

                                   係黎緊既壘球比賽中,  可以贏到協恩 ><

                            係天光道打決賽~           我信....  我地能夠做到__

                        隊友們  ,              大家為此而努力_         

                       加油

           

                                             

                                           

刊登時間︰2006-10-22 04:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天
今日好開心 愉快

                                     今日上Art...

                     發覺自已做野太慢啦+__

                                                               要做快d啦~~

                我要快d完成.......                                      做我件衫___

                                                     今日臨放學!!

                                      爸爸竟然上黎問我放學未??

                                去tea喎............                               好啊__

                        都放學啦___                                 之後我落到地下+   

                                                     見到徐子&蠢   

                                         之後就淋........                        不如番屋企放底書包先啦__

          之後就番屋企啦_ =                             之後就去啦+_

                                                上度去只係見到徐子&蠢./_     爸爸呢???????

                                 原來佢地無等爸爸就黎左啦_         幾驚爸爸唔知佢地黎左...

                    係度搵佢地,所以咁內________+                         之後我去M記...見到識既人...

                                          問佢借電話打比爸爸.......                           原來爸爸到左『仙跡岩』啦_

                               哈.....                    之後嘉晞又到左....                            

                  真係幾開心嫁_+_                              傾左好多野啊~            

                                                    蠢蠢又多左個花花名啦___      

                            就係FuFu__                              點解???              自已探討下啦_

                                                              另外仲有個人都叫FuFu  

                                                 之後就走啦+_                            

 

                _______________________________________________________________________

                         

                            因為今日係我隔離鄰居"琳琳"既生日_                    

                                                              所以我同FuFu去左買生日禮物被佢.......

             點知唔知買咩被佢好.......                   所以淋住問下佢先再買_+

                                                都幾開心嫁+_            

                                         今晚都食左幾多野___

                                                                                   又肥左.......

                            好慘啊+_                 點解唔可以瘦D喎~~!!

                                                    祈求+_         

              

                                 唔知點解玩唔到MSN_+

                                                            慘

 

 

 

刊登時間︰2006-10-20 08:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天
送你一首靚歌_ 愉快

                            從琴日開始+_

                                     我愛上左《有您終身美麗》呢首歌_

                  歌詞係...                   

                              

                                   願意手相牽, 今生與共相廂守, 貧或富也要一生共行到盡頭。

 

                                   同步進這教堂, 跟你說願意, 讓我告訴世界有你便足夠。 

                         是袮的恩典, 終生美麗皆因袮, 沿路有袮帶領雙雙足印翩翩舞。 

                                  這生有袮照亮因你愛動聽, 在袮愛內承諾至終。   

                    Emmanuel  我倆終生相愛不退後 ,  Emmanuel  我相信地老天荒,

                               Emmanuel  縱物換星移  我心不捨不棄,此生堅信,完全因心中戒指。

                         Emmanuel 我倆因主的愛相結合,   Emmanuel  主的愛共證永不朽,

                     Emmanuel   似盛放沙崙眼中閃出璀璨, 我願意獻奉這生無盡愛 

                                           

                                              歌詞係味寫得好好呢___

刊登時間︰2006-10-15 02:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]