| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 14 日 星期六  | |
今日係我小學梁sir結婚既大日子~~  |
今日四點鐘..... 係香港浸信會神學院禮堂舉行梁sie既結婚典禮~
我一行入個禮堂就見到梁太係度影相啦_~ 真係幾靚女......
之後就坐係度等....... 幾左陣_\=
我地就走左去搵Miss傾計_ 雖然當時我既班主任唔係個度++
但係都好開心嫁_ 估唔到小一罰我留堂個Miss梁_做左人媽媽喎_
雖然BB女得幾個月大到啦_+ 連Miss吳黎緊都生第二個啦+-
真係幾開心+~
開始啦....... 有7位MIss獻唱詩歌《AII Things Bright and Beautiful》
好好聽_= 估唔到MIss徐識唱歌__
之後就到我呀妹YoYo同子琳&佢d fd 唱啦
《有您終身美麗》 好好聽
之後就影下相咁+_ 終於同到我既小六班主任MIss白傾計啦_
太開心+_ 之後就搭巴士番黎+_
沿路都有傾有講+_
真係開心+_
但願天下有情人+_
珍惜身邊既人+_
|
| 刊登時間︰2006-10-15 01:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 13 日 星期五  | |
| 2006-10-13 |
唔知由幾時開始, 我覺得自已係可有可無的野+_
唔值得人地照顧.... 唔值得有人幫 ...
唔值得人愛....................
今日有人問我"由30幾樓跳落黎係點"
我真係唔識答______ 之後佢話佢簡食安眠藥死
但係我竟然答..... " 咁樣死.個樣會唔靚嫁 "
回想一下..
夠竟點樣死先係最靚呢????
真係好難答+____
你話"係唔係啊!!"''
最近真係好唔開心呀___
救我啊!!!!~~
|
| 刊登時間︰2006-10-13 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 7 日 星期六  | |
今朝壘球比賽~  |
今日一早就要起身啦___ 因為要打比賽+
今朝食左好多野_
先係一個烏冬_+ 再食一個柑橘既水果冰皮月餅__
再食左幾粒栗子_哈哈
飽晒-
呢場對協恩>< 雖然係friendly姐... 但係我都好認真嫁~
可惜 我地 唔知做咩>< 未打就先受傷
先係我整親隻手_+ 之後又到小瑜++_
總之個個都好似心不在言咁~~ 仲差過上次對王肇枝+_
唉~ 係最尾個局..........
真係好唔開心嫁__+
仲喊埋出黎tim
最衰都係LEO+_
不過算啦_ 又係自已差既___
之後就練打bad~~@@
練得好開心........
可惜好累了_
番到去食飯+_
____________________________________________________
今日正是中秋追月夜+_
開心得很~
你說對嗎??
|
| 刊登時間︰2006-10-09 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 55 | »
|