開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 0
累積人氣: 5015
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 10 日  星期日   陰天
今日.....有種"孤獨." 無助既感覺~

                今日....                  訓醒個陣個頭好痛.______

                                    訓多陣就起左身++                 點知姨打黎..........

                       話去大舅父度+_                  之後媽咪問我去唔去.~~~~~

                             我問番佢  表姐會唔會去.......??                 

                 佢又叫我問啊姨..XXXXD                           原來表姐無去嫁+_

                                              跟住就淋......

         都係唔去啦  ><                     又唔多舒服       /     為左你....._           而且去度無野做.........

                                  但係到最後我無出過街......+_

                                                   呀"                        落過街食野_____

                          番到黎打被你~!!                    你又唔得閒同我傾+_               

                                             琴日買既書呢+_                 有一本好得意嫁              @@ 

                   就係       會考地理總溫_                            它話有13張地圖.........

                              我開左檢查下...............                          咦_                 得12張既

                                                  之後就打番書局同佢講.......

                     佢又話要同書商傾下...!!!!!!!!!

                                                            星期 1 or 2  會覆我喎+_

                                       今日既我+_無所事事...........

            有種被拋棄既感覺..+_________________________________

                                                   好可憐啊~~~~

                            每個假期..人地Happy day..

                                       但對我黎講係  個唔開心既日子+_        is  a  bad  day

                   番學總算有依賴....+____________                      懷念上學的日子..._ 

 

 

                                       

 

                                         甜 石 頭 . . . . . . . .                    忘 不 了_____________

刊登時間︰2006-09-10 04:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


睇左"小螞霸"

                              今日2點幾,             就出左粉嶺__________--

                 去間書局買書+                           間書局好難搵嫁~~~~~

                                      我同兒搵左好內先搵到_+        

                           足足搵左...約半粒鐘   ><#

                                                過買唔到史個本.       仲有細佬個d+_    

                                                                  之後就去左粉嶺戲院睇"小螞霸"

                                 好搞笑........                               樂樂仔(部戲個主角)好得意嫁~

                        下次記得請我食『  甜 石 頭  』啦~~               哈哈..........

                                                     之後上左....

                                玩左一陣~~    (都唔早嫁)        成7點幾~

                 之後上左兒度+_                    打被媽咪......                   ><""""""""""""

                                             同兒去食飯+_     ↘ 仙  跡 岩↗啊~~  哈   

                                        之後就番屋企lu><

                                                                     打被你......

                                點知你唔得閒~!

                                                          跟住    洗白白+_          

                         就玩電腦啦_____________

                                                                    今日好開心~~]

                              小螞霸~~@          甜石頭~                樂樂仔( 花 生 仔 )

                                            令人忘不得~                       哈...._____________

刊登時間︰2006-09-10 12:30 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天
終於開學啦 愉快

              部電腦終於叫做整好啦~~

                               今年中四.........比我如期想像"''差""""'''''

                     還興幸  我有個好班主任_________+

                                                   今日打日記既心情好唔同..~—

                            今日去左買書啊><         

                     之後嘉晞叫我去練波.............

                                               因為        

                                            好熱:"""""

                       所以無打啊.......

                   但係仲未買曬+=============

                                                             仲差好多..........

                                                   唉@@

                                   

刊登時間︰2006-09-01 07:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]