| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 9 日 星期四  | |
珍左啦~  |
今日係Prefect室...
佢地講既野我一D都唔明~~
蒙在鼓裡~~
不明白啦~~
今日珍 左啊~
多左好多人......... 難得難得+++
不過都係差咁幾個____
不過有今日既成果已經好好嫁啦 比起之前
以前得3個......
今日有成9個.._ 3倍啊 @@
飲到6點... 呀歡個班就走啦!!!!
之後_ 嘉晞同我.張翠.偉華+
就坐多一陣+__
之後就陪 張翠 去請假~
之後就行下.............
就番屋企啦 !!
|
| 刊登時間︰2006-03-09 10:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 8 日 星期三  | |
打波~  |
今日放學就上309C攞手套~
之後就去了換衫~ 換到4:25pm
幾驚被人鬧啊.... 之後掟個格仔+_
掟左好內...... 仲要係掟彈彈波___
之後就轉左掟真波......
完左之後 之後就上309c放手套+
跟住就係度傾+_
11號去旅行既野~~
傾下帶咩食啦~ 邊個帶咩整咩食啦!!!!!
6:30落番去攞書包........
之後就走啦~~
哈........
開心得很~~ |
| 刊登時間︰2006-03-08 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 7 日 星期二  | |
累死啦~~  |
今日上Miss 張 堂~ 作文~
" 故 事 創 作 "
我係度淋.. 如果照我之前寫既簡介咁寫會好長.......
之後就淋住試寫第二個+++
點知就淋足兩堂......... 咩字都無寫過落張紙度._____
之後番到屋企又再淋@@
之後就決定由一個孤兒開始......
結果作左成二千字~~
成點先訓..+_
加上有d唔舒服........ 累爆啦!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-03-08 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 55 | »
|