開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 17
累積人氣: 4988
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 9 日  星期四   晴天
珍左啦~ 滿足

                    今日係Prefect室...

       佢地講既野我一D都唔明~~

                                  蒙在鼓裡~~

                                                                    不明白啦~~                                         

                                        今日左啊~

                多左好多人.........                   難得難得+++

                                           不過都係差咁幾個____

          不過有今日既成果已經好好嫁啦                比起之前 

                                 以前得3個......

                          今日有成9個.._             3倍啊 @@

                  飲到6點...            呀歡個班就走啦!!!!

     之後_               嘉晞同我.張翠.偉華+

                                                             就坐多一陣+__

                      之後就陪 張翠 去請假~       

                                            之後就行下.............

                                  就番屋企啦  !!

                                                                        

                                        

刊登時間︰2006-03-09 10:08 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 8 日  星期三   陰天
打波~ 愉快

                            今日放學就309C攞手套~

              之後就去了換衫~            換到4:25pm

                      幾驚被人鬧啊....            之後掟個格仔+_

      掟左好內......           仲要係掟彈彈波___

                             之後就轉左掟真波......

               完左之後                              之後就上309c放手套+

                     跟住就係度傾+_

                                     11號旅行既野~~

            傾下帶咩食啦~         邊個帶咩整咩食!!!!!

                               6:30落番去攞書包........

                        之後就走啦~~

                                     哈........

                  開心得很~~  

刊登時間︰2006-03-08 07:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 7 日  星期二   陰天
累死啦~~ 無奈

                                       今日上Miss 張 堂~         作文~

              " 故 事 創 作 "

         我係度淋..  如果照我之前寫既簡介咁寫會好長.......

                           之後就淋住試寫第二個+++

                 點知就淋足兩堂.........                     咩字都無寫過落張紙度._____

                              之後番到屋企又再淋@@

                    之後就決定由一個孤兒開始......

     結果作左成二千字~~

                                        成點先訓..+_

                         加上有d唔舒服........               累爆啦!!!!!!!!!!!!!

                                                      

刊登時間︰2006-03-08 07:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]