| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 26 日 星期四  | |
點解要咁啊.........  |
難道真係咁難................
幫人難 _________
令人地開心 都難...
令自己開心係更更更更難......
更 辛苦.......
+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+
訓左好內......都訓唔著.........
成晚無咩訓過><
唉........
辛苦自己.....
辛苦人地
@@
Sorry~
|
| 刊登時間︰2006-01-26 12:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 25 日 星期三  | |
估唔到__!!  |
原來幫人唔係咁好..~~~
都唔係既@ 睇下邊D啦 ##
今日幫左兩個人.....
點知
害左自己..............
搞到自己仲唔開心++______
唉!!!
不過幫到人都幾開心_+
但換番黎既.....未必係會令自己開心 ><
><><><><><><><><><<><><><><><><><><><><><><><><><
琴晚.........
開片咁+++++++
吵左一大鄰_____________
唉.~~
唉!!!!!....
番學又係咁.......
過年又係咁......
放假仲慘過....番學>< |
| 刊登時間︰2006-01-25 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 23 日 星期一  | |
好凍啊!!  |
天氣好凍.......~~
唔想打.++++++++++++++++
考試____ 衰左......哈哈.
唔講咁多~~~@@被首歌你地聽.......
等多天 當暑假尚未完 等一天 拖手去到校園
約定你 在班房觀看維園 就快望見
很誇張 這暑假特別長太心癢 重覆清新印象
約定你 在佈滿了自信的球場 與你打仗
天台公開曬日記 檯底寫滿了驚喜 放假讓秘密儲起
在校門鐵閘記低約定炎夏裡嬉戲
*原來 暑天不想分開放大假 何時 班房之中拖手過仲夏
缺少你的暑假 還有樂趣嗎 長假亦變可怕
原來 一起溫書 等於去渡假 球場 喝啖熱汗也像冰茶
夏天的高空噴上塗鴉 懷念 上學 (太好)嗎*
七點鐘 清早等你前來 三點鐘 校鐘響得意外
計劃了 在佈滿了自信的擂台 與你比賽
書包 天天背著你 草稿 紀錄對不起 暗格讓快樂儲起
二十年後也記得校園場地裡嬉戲
REPEAT**
係味好好聽呢!!!
哈哈....... |
| 刊登時間︰2006-01-24 03:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 55 | »
|