開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 15
累積人氣: 4986
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 26 日  星期四   晴天
點解要咁啊......... 不安

                       難道真係咁難................

                                幫人難 _________

            令人地開心 都難...

                                            令自己開心係更更更更難......

                                                                                    更 辛苦.......

            +_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+

              訓左好內......都訓唔著.........

                                           成晚無咩訓過><

                               唉........

                                                         

 

 

                        辛苦自己.....  

                                       辛苦人地

                                  @@

                                                           Sorry~

刊登時間︰2006-01-26 12:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 25 日  星期三   晴天
估唔到__!! 鬱悶

              原來幫人唔係咁好..~~~

                                  都唔係既@  睇下邊D啦 ##

                       今日幫左兩個人.....

                                                    點知

               害左自己..............

                                    搞到自己仲唔開心++______                                           

                                                                         唉!!!

                            不過幫到人都幾開心_+

                    但換番黎既.....未必係會令自己開心      ><

         ><><><><><><><><><<><><><><><><><><><><><><><><><

 

                琴晚.........

                                   開片咁+++++++

                                                      吵左一大鄰_____________

                         唉.~~

                                       唉!!!!!....

            番學又係咁.......

                                                     過年又係咁......

                                放假仲慘過....番學><                        

刊登時間︰2006-01-25 09:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 23 日  星期一   陰天
好凍啊!! 不安

                    天氣好凍.......~~

               唔想打.++++++++++++++++            

                                考試____                              衰左......哈哈.

          唔講咁多~~~@@被首歌你地聽.......

          

等多天 當暑假尚未完             等一天 拖手去到校園
約定你 在班房觀看維園 就快望見

很誇張 這暑假特別長太心癢 重覆清新印象
約定你 在佈滿了自信的球場 與你打仗

天台公開曬日記 檯底寫滿了驚喜 放假讓秘密儲起
在校門鐵閘記低約定炎夏裡嬉戲


*原來 暑天不想分開放大假    何時 班房之中拖手過仲夏
 缺少你的暑假 還有樂趣嗎     長假亦變可怕

 原來 一起溫書 等於去渡假   球場 喝啖熱汗也像冰茶
 夏天的高空噴上塗鴉 懷念 上學 (太好)嗎*

七點鐘 清早等你前來   三點鐘 校鐘響得意外
計劃了 在佈滿了自信的擂台 與你比賽

書包 天天背著你 草稿 紀錄對不起        暗格讓快樂儲起
二十年後也記得校園場地裡嬉戲


REPEAT**

 

                     係味好好聽呢!!!      

                                   哈哈.......

刊登時間︰2006-01-24 03:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]