開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 3
累積人氣: 4974
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 9 日  星期一   晴天
開 心 既 大 日 子~~

              今日係個好好好 好 開 心既日子......係 本 小 姐 既 生 日~~

      今日一早就起身......預備早D番去當值~~

                       一番到去.........

        啊浩話曾sir叫我番黎就上去搵佢><?_

                   開頭有D驚.........唔知又咩事呢!!!

          點知...經理人爸爸就送左個好大大個既Pooh Pooh被我><

      嘩~~  個陣真係好開心..好想喊!!

                      但無喊到.......

                  爸爸仲話買左個蛋糕被我...同我的姊妹去慶祝!!

            我真係.......

                           上緊樓梯.....  無啦啦就流起眼淚>@

            好彩無人見到_+

                                   真係好開心~~    

            跟著就將PoohPooh放上309c

                      落番黎就去左當值.....^^

       之後就有個Form1既女仔送左份禮物.被我..

                  估唔到........            上到班房+_

                有人同我講生日快樂呀!~           多謝......

                           放學就考英文口試+=        以為唔會好難..

             點知對著MIss唔識講++++-                    差極啦~~ 

           之後就去左309c開我爸爸為我舉行的生日會...

                   係佢地為我唱生日歌個陣...我眼淺既本色又出現.....

                 真係喊左出黎_____            一陣都忍唔到    ~~

                     一個好靚好好味既蛋糕係我面前.......

                            一個藍莓底個面全部係生果既蛋糕________我爸爸為我準備了..

                    食完就走啦~~              好開心好感動__

.           從未有個老師為我咁樣開生日會  >< "

                                  不過我太傻啦....

         傻得厲害    = ='      傻得什麼也不想再想......++ 

       跟著我地就去左許留山..       我地既下一站

                        食了一個先先凍之後好辣咖哩什錦><

                  搞到我地喊曬口咁..      呀..唔係

              有個好特別既*.;''_       

                                   D汁超正既嘉晞呀!!!

           跟著有嘉晞陪我去拎蛋糕..      拎完就一個人咁慢慢行番屋企..

                   係番屋企既途中><           一條馬路上.........

                我同個呀姨都見到有個銀包左地上~

         係一名姓藍既小學生....點解係小學生..因為佢張八達通係小童既_

                            之後同個啊姨傾完之後就話....

                 被我樓下的看間處理...

                                  今夜又打邊爐.....

             之後食蛋糕....

                     好開心呀.....係學校....

                                     學校係一個好依靠既地方...

                   哈哈+       只限有309c爸爸既學校..

            真係很開心.......

                          好感動......今年過得真特別....

                 

 

 

 

刊登時間︰2006-01-11 11:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


開 心 既 大 日 子~~

              今日係個好好好 好 開 心既日子......係 本 小 姐 既 生 日~~

      今日一早就起身......預備早D番去當值~~

                       一番到去.........

        啊浩話曾sir叫我番黎就上去搵?_

                   開頭有D驚.........唔知又咩事呢!!!

          點知...經理人爸爸就送左個好大大個既Pooh Pooh><

      嘩~~  個陣真係好開心..好想喊!!

                      但無喊到.......

                  爸爸仲話買左個蛋糕被我...同我的姊妹去慶祝!!

            我真係.......

                           上緊樓梯.....  無啦啦就流起眼盒崰@

            好彩無人見到_+

                                   真係好開心~~    

            跟著

刊登時間︰2006-01-09 11:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天
去左錄音__ 開心

            今日好遲先起身..大概1點到啦

                         起身無內....整好D野

             呀歡就打黎啦~~     叫我立刻出黎做中史錄音.

    我要陪我弟弟去買校服__

                  所以遲D先去_+

                               但係我去到都見唔到人....

           淋著打電話個陣就見到佢地....差小瑜

               又見到小瑜啦+

                                        佢去左圖書館還書

           跟著我地就開始睇劇本....淋下邊個做邊個角色///

                        跟著就開始練..

                練到咁上下...

                            不過都5點啦!~

        去左個都幾靜既地方+____

                                 錄啦...

                   好好地NG.........

          越黎越好.....><

                                    錄到7:30pm   ><

                          番屋企~~

                今日都幾搞笑......

                                    幾開心    ~~!!

刊登時間︰2006-01-02 09:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]