| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 9 日 星期一  | |
| 開 心 既 大 日 子~~ |
今日係個好好好 好 開 心既日子......係 本 小 姐 既 生 日~~
今日一早就起身......預備早D番去當值~~
一番到去.........
啊浩話曾sir叫我番黎就上去搵佢><?_
開頭有D驚.........唔知又咩事呢!!!
點知...經理人爸爸就送左個好大大個既Pooh Pooh被我><
嘩~~ 個陣真係好開心..好想喊!!
但無喊到.......
爸爸仲話買左個蛋糕被我...同我的姊妹去慶祝!!
我真係.......
上緊樓梯..... 無啦啦就流起眼淚>@
好彩無人見到_+
真係好開心~~
跟著就將PoohPooh放上309c
落番黎就去左當值.....^^
之後就有個Form1既女仔送左份禮物.被我..
估唔到........ 上到班房+_
有人同我講生日快樂呀!~ 多謝......
放學就考英文口試+= 以為唔會好難..
點知對著MIss唔識講++++- 差極啦~~
之後就去左309c開我爸爸為我舉行的生日會...
係佢地為我唱生日歌個陣...我眼淺既本色又出現.....
真係喊左出黎_____ 一陣都忍唔到 ~~
一個好靚好好味既蛋糕係我面前.......
一個藍莓底個面全部係生果既蛋糕________我爸爸為我準備了..
食完就走啦~~ 好開心好感動__
. 從未有個老師為我咁樣開生日會 >< "
不過我太傻啦....
傻得厲害 = =' 傻得什麼也不想再想......++
跟著我地就去左許留山.. 我地既下一站
食了一個先先凍之後好辣既咖哩什錦><
搞到我地喊曬口咁.. 呀..唔係
有個好特別既*.;''_
D汁超正既嘉晞呀!!!
跟著有嘉晞陪我去拎蛋糕.. 拎完就一個人咁慢慢行番屋企..
係番屋企既途中>< 一條馬路上.........
我同個呀姨都見到有個銀包左地上~
係一名姓藍既小學生....點解係小學生..因為佢張八達通係小童既_
之後同個啊姨傾完之後就話....
被我樓下的看間處理...
今夜又打邊爐.....
之後食蛋糕....
好開心呀.....係學校....
學校係一個好依靠既地方...
哈哈+ 只限有309c同爸爸既學校..
真係很開心.......
好感動......今年過得真特別....
|
| 刊登時間︰2006-01-11 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 開 心 既 大 日 子~~ |
今日係個好好好 好 開 心既日子......係 本 小 姐 既 生 日~~
今日一早就起身......預備早D番去當值~~
一番到去.........
啊浩話曾sir叫我番黎就上去搵?_
開頭有D驚.........唔知又咩事呢!!!
點知...經理人爸爸就送左個好大大個既Pooh Pooh><
嘩~~ 個陣真係好開心..好想喊!!
但無喊到.......
爸爸仲話買左個蛋糕被我...同我的姊妹去慶祝!!
我真係.......
上緊樓梯..... 無啦啦就流起眼盒崰@
好彩無人見到_+
真係好開心~~
跟著 |
| 刊登時間︰2006-01-09 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 2 日 星期一  | |
去左錄音__  |
今日好遲先起身..大概1點到啦
起身無內....整好D野
呀歡就打黎啦~~ 叫我立刻出黎做中史錄音.
我要陪我弟弟去買校服__
所以遲D先去_+
但係我去到都見唔到人....
淋著打電話個陣就見到佢地....差小瑜
又見到小瑜啦+
佢去左圖書館還書
跟著我地就開始睇劇本....淋下邊個做邊個角色///
跟著就開始練..
練到咁上下...
不過都5點啦!~
去左個都幾靜既地方+____
錄啦...
好好地又NG.........
越黎越好.....><
錄到7:30pm ><
番屋企~~
今日都幾搞笑......
幾開心 ~~!! |
| 刊登時間︰2006-01-02 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 55 | »
|