開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 14
累積人氣: 4985
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 8 日  星期四   晴天
陸運會...

               今日係我地學校既陸運會....

                      一早就要番黎當值~當後門++_     其實就係個度食風___

                  我今日早上都無比賽....睇人地比><

     悶死......             好彩我係prefect__         可以周圍去( 當值 )

                   唔洗坐係個社到....         我既第一間係仁社...

           都無咩問題既~          除左我曬到有人帶電話之外.......><

                       今日食飯好開心.!!!            因為有(你)~

        食完飯__             唉~

                            12:55PM++     我既第一個項目 [ 跨欄 ]

                   超恐怖嫁~

                             一開始無內..   suzuki就跌親~

               兩隻腳都傷曬...          我都係唔知第幾個欄cake親@@

    好型咁___隻手撐著個地....不過真係太啦= ="   好遲先起身++

                      不過我都要完成嫁~><        

                  噢~       太慢啦.......

             之後大家都好關心我地既同學仔!!

        唔只我同suzuki...就連我呀妹+_都跌親><

                                      之後就有好激烈既社際4x400

                        當然人才出眾既勤社係贏左嫁....~哈哈

                噢~          今日既賽事完左啦!!!!!!

                             之後........又一件唔開心既事_

               274891197598430630177497323483717661466436374874389273898392378751437

        623635102018112721291384122847238

                                     132871373756452319919--31-932316

          之後番上看台~      我行一步...  就係咁淋__

                     一陣就喊左出黎啦~        我真係好對唔住你~

                我就抱著小瑜喊.......

                                                  好唔開心**

                            之後個個都問我咩事..

 ......但我唔想講..__

                                         之後就同我既經理人爸爸...家姐呀妹...

                prefect既前/現任><郭sir..  去排王之王___食東西..

                               之後就同張翠..徐梓..杜芷一齊番屋企..

                     問左張翠好多問題...

             一日忙碌既工作總算做得..不錯...

                                       可是

                       心情卻下降被上升多.....

                 唉~ 

                  不知心情多與少....     盼望明天能歡喜~

刊登時間︰2005-12-11 11:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 6 日  星期二   晴天
如何幫哥哥找個女友......

如何幫哥哥找女友-Cream/Chips

H: 如何幫哥哥找個女友 這是個動腦筋任務
R: 要是人太高 份人太蠢 我亦轉身就逃
K : 其實沒預料 未來女友 Chips: 肥定瘦高與矮計不到
Chips: 我喜愛是哪種 始終我未答到 無謂來令我難做
C+R: 想她有迷人賣相 C: 唱歌聲線悅耳明亮
K : 很可愛 但我夾不上
合: 有雙手也未拍得響

*Cream: 哥哥點算好 K: 隨意兩個字
Cream: 應該要立志 W: 何以緊張不已

Cream: 我擔心你又呆望永不講愛意
Chips: 其實 清楚心中愛意

Cream: 錯失一次 然後了事
Chips: 錯失一次 還未透支

R: 請精挑細選 Chips: 還要夾八字
C: 為何還是無意 Chips: 明你的好意

Cream: 關心緊你先幫幫手揀女友 但你在等在誤時
Chips: 都不心急揀女友 或我隆重地草擬

Cream: 要是欠誠意 怕沒有人會 鍾意
Chips: 若然未合意 自然便沒有 在意*

C: 時常驚哥哥揀錯女友 我亦會是切身受害
會被人奪走 弄權在手 變做了階下囚
Chips: 如若是屬實 未來女友 常令你心裡悲會追究
K: 我都怕令你憂 我所以未挽手 Chips: 無謂來令你難受

H+R: 只不過閒聊地說 你不必要為我遲誤
Chips: 只不過 沒法去兼顧

Chips: 有好感也害怕辛苦
Cream: 有好感你別怕辛苦

Repeat **

C+R: 有沒有誠意 盼望竭盡你 心思
Chips: 未情投合意 盡人事難道 滿意

刊登時間︰2005-12-06 11:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 3 日  星期六   晴天
宣佈__破產+++

                       今日去左攞我地個季軍~            第一年打壘球既獎~

        好開心....       又刺激..         不過中間有段小風波!

                 好彩無事@@                     希望下年有得係天光道打決賽....

                      之後就去左MK.....

                                                 行街..............><

            行左一條超超超長既街!!            

                                   但係都無野買既...

                      之後番左新之城____

                                              行行行......

                 哇__          差唔多個個都有收穫.....................

                                                             之後行行下同SoSo.歡失散左~~

                                     之後我地四周圍搵都搵唔到

                              咁就算啦~

                                            之後我同佢地就行多陣.....

                    呀媽..呀姨又話要番去先.....

                            得番我同小瑜.....

                                    我地再行多陣......

              去左買我想買左好內既野+++

                                               好開心..........

                      可惜__________破產啦~

                                 買左好多野........

                用左200幾蚊......

                                            慘啦!!!!!!

              不過值得開心既......

                                        今日搭車個陣見到D最唔想見到既野~~

                            真係好恐怖...            我只係見到小小@@

               好恐怖.....

                                     未曾淋過會係點  ><
                      總算過得開心.,.

                                                  銀包乾清了!!

                        呵呵..........

刊登時間︰2005-12-03 07:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]