| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 8 日 星期四  | |
| 陸運會... |
今日係我地學校既陸運會....
一早就要番黎當值~當後門++_ 其實就係個度食風___
我今日早上都無比賽....睇人地比><
悶死...... 好彩我係prefect__ 可以周圍去( 當值 )
唔洗坐係個社到.... 我既第一間係仁社...
都無咩問題既~ 除左我曬到有人帶電話之外.......><
今日食飯好開心.!!! 因為有(你)~
食完飯__ 唉~
12:55PM++ 我既第一個項目 [ 跨欄 ]
超恐怖嫁~
一開始無內.. suzuki就跌親~
兩隻腳都傷曬... 我都係唔知第幾個欄cake親@@
好型咁___隻手撐著個地....不過真係太痛啦= =" 好遲先起身++
不過我都要完成嫁~><
噢~ 太慢啦.......
之後大家都好關心我地既同學仔!!
唔只我同suzuki...就連我呀妹+_都跌親><
之後就有好激烈既社際4x400
當然人才出眾既勤社係贏左嫁....~哈哈
噢~ 今日既賽事完左啦!!!!!!
之後........又一件唔開心既事_
274891197598430630177497323483717661466436374874389273898392378751437
623635102018112721291384122847238
132871373756452319919--31-932316
之後番上看台~ 我行一步... 就係咁淋__
一陣就喊左出黎啦~ 我真係好對唔住你~
我就抱著小瑜喊.......
好唔開心**
之後個個都問我咩事..
......但我唔想講..__
之後就同我既經理人爸爸...家姐呀妹...
prefect既前/現任><郭sir.. 去排王之王___食東西..
之後就同張翠..徐梓..杜芷一齊番屋企..
問左張翠好多問題...
一日忙碌既工作總算做得..不錯...
可是
心情卻下降被上升多.....
唉~
不知心情多與少.... 盼望明天能歡喜~
|
| 刊登時間︰2005-12-11 11:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 6 日 星期二  | |
| 如何幫哥哥找個女友...... |
如何幫哥哥找女友-Cream/Chips
H: 如何幫哥哥找個女友 這是個動腦筋任務
R: 要是人太高 份人太蠢 我亦轉身就逃
K : 其實沒預料 未來女友 Chips: 肥定瘦高與矮計不到
Chips: 我喜愛是哪種 始終我未答到 無謂來令我難做
C+R: 想她有迷人賣相 C: 唱歌聲線悅耳明亮
K : 很可愛 但我夾不上
合: 有雙手也未拍得響
*Cream: 哥哥點算好 K: 隨意兩個字
Cream: 應該要立志 W: 何以緊張不已
Cream: 我擔心你又呆望永不講愛意
Chips: 其實 清楚心中愛意
Cream: 錯失一次 然後了事
Chips: 錯失一次 還未透支
R: 請精挑細選 Chips: 還要夾八字
C: 為何還是無意 Chips: 明你的好意
Cream: 關心緊你先幫幫手揀女友 但你在等在誤時
Chips: 都不心急揀女友 或我隆重地草擬
Cream: 要是欠誠意 怕沒有人會 鍾意
Chips: 若然未合意 自然便沒有 在意*
C: 時常驚哥哥揀錯女友 我亦會是切身受害
會被人奪走 弄權在手 變做了階下囚
Chips: 如若是屬實 未來女友 常令你心裡悲會追究
K: 我都怕令你憂 我所以未挽手 Chips: 無謂來令你難受
H+R: 只不過閒聊地說 你不必要為我遲誤
Chips: 只不過 沒法去兼顧
Chips: 有好感也害怕辛苦
Cream: 有好感你別怕辛苦
Repeat **
C+R: 有沒有誠意 盼望竭盡你 心思
Chips: 未情投合意 盡人事難道 滿意 |
| 刊登時間︰2005-12-06 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 3 日 星期六  | |
| 宣佈__破產+++ |
今日去左攞我地個季軍~ 第一年打壘球既獎~
好開心.... 又刺激.. 不過中間有段小風波!
好彩無事@@ 希望下年有得係天光道打決賽....
之後就去左MK.....
行街..............><
行左一條超超超長既街!!
但係都無野買既...
之後番左新之城____
行行行......
哇__ 差唔多個個都有收穫.....................
之後行行下同SoSo.歡失散左~~
之後我地四周圍搵都搵唔到
咁就算啦~
之後我同佢地就行多陣.....
呀媽..呀姨又話要番去先.....
得番我同小瑜.....
我地再行多陣......
去左買我想買左好內既野+++
好開心..........
可惜__________破產啦~
買左好多野........
用左200幾蚊......
慘啦!!!!!!
不過值得開心既......
今日搭車個陣見到D最唔想見到既野~~
真係好恐怖... 我只係見到小小@@
好恐怖.....
未曾淋過會係點 ><
總算過得開心.,.
銀包乾清了!!
呵呵.......... |
| 刊登時間︰2005-12-03 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 55 | »
|