開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 0
累積人氣: 5018
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 18 日  星期日   晴天
中秋節.. 滿足

               琴晚無係屋企訓.......

                                 去左人地到訓...........

                   好開心嫁~~

                                       得兩個人.......

                        ^^       幾自由呀><

                             個晚好夜先訓...........

                                                  好累啦~~

                       沖左個涼就訓..........

                                                     So  Happy.....

                   

刊登時間︰2005-09-30 12:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 17 日  星期六   晴天
原同去打波嫁.....點知....呵呵 開心

                 今日被我細佬嘈醒之後...........

                                       歡打黎~~

                     「問我,佢地今日係石硤尾練波....問我去唔去呀???」

          咁我淋左一陣..問下有邊個啦~~

                            「有我啦~呀媽..呀姨..賢同謙.....你去味多個囉!!」歡講...

                  ﹛咁我去啦~~)      之後搭車..  一邊搭就一邊笑><

                                  又知多左呀媽~呀姨d野啦~~

                         到左石硤尾....落雨呀~~~去    到個場啦!!

                                越落越大@@       唉.......

                 之後又唔打啦!      去邊好呢??

                       約埋兩個男仔就行得啦~~

                                     點知.......

                    一走出去....D雨就越落就更加之大 ......

                                                所以係全身濕曬嫁...                  

                到左沙田..........                    有咩做.

                         哈哈             .........當然係唱K啦   

                 好開心啦~~            重開心過打波........

                          點曬D"飲歌"

                                             呵呵~~

                           多愉快的一天呀!!!!!!!!

      可惜....................

                   唉  @@      

               

刊登時間︰2005-09-29 11:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 16 日  星期五   晴天
BBQ 愉快

              哇~~          今日係學校BBQ呀!!

                                          超開心><        唉~本來可以係大尾督嫁~~

                     之後唔知點解無得去...............

                                       算啦~~

                                  燒燒下......班人話去Hall打羽毛球..........

             哇 !!   @@            好熱呀++++

                                                 打完又過去燒過##

                          之後去有許留山飲杯野~~

                                   成大班人___好開心呀++++=====

                                                去左傾計><

                       之後發生咩事呢~~

                                                  估下啦><!!!

刊登時間︰2005-09-29 11:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]