開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 4
累積人氣: 5022
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天
番左小學呀!!!

               今日約左二女五男番小學~~~         約左十二點!!但係我遲左D呀><

    算啦!!        鬼叫我去左"邊度邊度"咩##                 一齊搭的士上去........

                          跟住一番到去就見到我小一既Miss....Miss劉....

                 見到超多Miss/Sir  好開心呀@@

                                我一直都找緊Miss白....                  但找唔到><

           之後再問下D  Miss  +++-_                終於都找到啦^^   

                 Miss白認得我........ 都記得'靖'  但係講唔出靖叫做"楊逸靖"

     原來睿琦都三歲啦!!       大個左好多呀><           

                                   真係好開心       ^^    Miss白今次無話我啦@@

                     11/11都會番去.........

                                                原來Mr 吳...個太太有左BB呀!!            呀Sir果然好努力呀下---

              11月就生得啦@@      係個女仔黎嫁+___

                                    唔知會唔會似媽咪咁靚女呢??   ><?

                     好想快D見到個BB呀^^             會叫咩名呢?

                             好快好快就會知道嫁啦________

                                                   學校原來重有女子籃球隊嫁......

                         真係好想打下籃球呀!!!                    可惜無咁既機會........

        真係好討厭...            點解我間中學無女子籃球囉~~      = ="

                              好想打呀~~

                   為由打下壘球先啦~              希望有得打啦!!

                          總之今日就超級開心啦

                   今日一次過見曬所有我想見既MISS/SIR##

                               教過我既都有呀@@@

刊登時間︰2005-09-10 07:18 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 8 日  星期四   晴天
超憎佢~~ 呆滯

                 個個咁既野~~         簡直係影響我地間糖水店囉!!!

          咩都做曬++____        唉 ! !                   味扮啦#?#

                          好黑人憎呀@@              爆討厭囉___

                                     咩都爭住做..................

                      唔煩既咩+__      

                                         我就太多啦$$貴人善忙囉%%

                你----咩都要..........因住撈到肚痛呀><

                                  我就唔介意.........

                          但係唔知應該由佢做既人介唔介意囉><???

                       不過我淋都幾係下嫁++_____

刊登時間︰2005-09-08 11:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


訓唔住呀!!

                     唉~~最近成日訓唔著......

                                                                               重好容易喊!!

                              可能又有D問題啦@@

                                             

                                            日日係咁.......無曬精神上堂啦0.1%

            可能自己既期望太高啦~~

                                                  希望你可以做好今年你所做既職務..........

                               我會支持你++___

刊登時間︰2005-09-08 12:20 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]