| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 10 日 星期六  | |
| 番左小學呀!!! |
今日約左二女五男番小學~~~ 約左十二點!!但係我遲左D呀><
算啦!! 鬼叫我去左"邊度邊度"咩## 一齊搭的士上去........
跟住一番到去就見到我小一既Miss....Miss劉....
見到超多Miss/Sir 好開心呀@@
我一直都找緊Miss白.... 但找唔到><
之後再問下D Miss +++-_ 終於都找到啦^^
Miss白認得我........ 都記得'靖' 但係講唔出靖叫做"楊逸靖"
原來睿琦都三歲啦!! 大個左好多呀><
真係好開心 ^^ Miss白今次無話我啦@@
11/11都會番去.........
原來Mr 吳...個太太有左BB呀!! 呀Sir果然好努力呀下---
11月就生得啦@@ 係個女仔黎嫁+___
唔知會唔會似媽咪咁靚女呢?? ><?
好想快D見到個BB呀^^ 會叫咩名呢?
好快好快就會知道嫁啦________
學校原來重有女子籃球隊嫁......
真係好想打下籃球呀!!! 可惜無咁既機會........
真係好討厭... 點解我間中學無女子籃球囉~~ = ="
好想打呀~~
為由打下壘球先啦~ 希望有得打啦!!
總之今日就超級開心啦
今日一次過見曬所有我想見既MISS/SIR##
教過我既都有呀@@@
|
| 刊登時間︰2005-09-10 07:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 9 月 8 日 星期四  | |
超憎佢~~  |
個個咁既野~~ 簡直係影響我地間糖水店囉!!!
咩都做曬++____ 唉 ! ! 味扮啦#?#
好黑人憎呀@@ 爆討厭囉___
咩都爭住做..................
唔煩既咩+__
我就太多啦$$貴人善忙囉%%
你----咩都要..........因住撈到肚痛呀><

我就唔介意.........
但係唔知應該由佢做既人介唔介意囉><???
不過我淋都幾係下嫁++_____ |
| 刊登時間︰2005-09-08 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訓唔住呀!! |
唉~~最近成日訓唔著......
重好容易喊!!
可能又有D問題啦@@
日日係咁.......無曬精神上堂啦0.1%
可能自己既期望太高啦~~
希望你可以做好今年你所做既職務..........
我會支持你++___
 |
| 刊登時間︰2005-09-08 12:20 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | »
|