開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 7
累積人氣: 5006
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 26 日  星期一   晴天
好緊張呀~~ 愉快

                      哇!!大日子呀~~

                               聽日係一日大大大大大既日子呀~~~

                有個我最喜歡既呀sir...生日呀~~

                                       係邊個........你聽日再睇下~~

            成晚同小瑜係咁傾  點樣幫呀sir搞生日會......

                            又唔知有幾多人......又唔知兩個cake......夠唔夠

                   唉~~其他個兩個又唔傾得Tel喎!!!

                                 之後都搞好左~~           

                                           等聽日既來臨                               

刊登時間︰2005-09-30 07:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 23 日  星期五   晴天
好黑呀~ 感動

                超 黑 既 一 日 囉~~

                   今日都唔知發生咩事.. 好黑呀!!!

                                首先無帶功課啦~~又唔記得係禮堂拎番支水..

                   又無帶PE褲做宣傳....又唔見左擦膠同筆.....

                                      唉~~

                                               黑黑黑黑黑 呀  +++++__

                          到左309C跟左媽媽去大埔墟買BBQ的食物~~

              又再一次燒野食......              好味道^^

                               今次無得打波><          因為Miss唔被..........

                     咁之後就去左玩一陣><

                                         超開心.....又搞笑喎!!

                    兩個星期五都BBQ..........喉嚨好痛++==========

                               不過好好玩!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2005-09-30 07:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 19 日  星期一   晴天
夜晚無訓到!! 感動

                 幾日都係到淋點解自己打波呀接波呀.......咁差....

                      唉~~好唔開心呀

                                 成日係度淋人地點解做到...我唔可以既??

            真係覺得自己好無用........

                                         浪費人地既時間黎教自己><

                            跟住又淋.........

                                   人地做到既我都可以>.<

                                                只要相信自己~~

                之後我淋我會好左D既+++++

                                  番學好開心呀~~

                                                  放學就仲開心呀!!]

           l  thank l  can     ...so  l  can    ...Because  l can

                     

                 

刊登時間︰2005-09-30 12:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]