開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 4972
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 7 日  星期三   晴天
被人打..中左= = 感動

                                今日又練波...........咁開頭都無咩野既~~~~

                                                                                  跟住又同D衰男仔爭場++++

                                                             我地練左一陣.............D臭男仔話打比賽>>>>>>

                                                                                                                                  輸左無得用籃球場______

                                                                                我地女仔係唔輸得嫁~~~

                                              咁岩岩好  Miss黎左. . . . . . . ..叫Miss做評判!!!!!

                                                                                                                                  我又做左"左外野"

                                                                                                         咁out左三個男仔之後<<<<女仔做攻

                                                                             打  下 打  下+++++                                              到我啦!!!      有D驚

                        之後打左兩球..........           個個"投球手"       將成個球  投左係我隻手到...........

                                                                 係超級之痛________                                                                              我就喊左出黎啦!!!

                                                                                               好彩有Miss Leung  係度.................

              重有呀媽----嘉晞&&&呀姨---芷君$$大妹--小瑜^^妹豬--SoSo@@妹頭---歡姐

                          好彩最後我地都係贏左                              ><            ><                   因為佢地打中我

                                                                                                                     唉~~~~

刊登時間︰2005-09-07 08:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天
今日又再一次打波!!

               我打波又差左啦~~                   點算好呀  ??

                         就學屆啦   +++                     真係好想贏><

                    但係我真係打得好差..........

                                          好似今日咁.....個個都打得幾好_____

   但我就連揮棒都揮得衰過人! ! !                  真係覺得好<對唔住>各位Leader   

                                 我真係好無用呀~~    少少事就喊左出黎啦@@

                         一個大傻瓜&&           或者有日我會打得好好ィ 

                真係好希望個日快D黎>>>>>>

                                                       學屆啦!!

                                     我希望我會係正選呀~~

                     I  will try  me  the  best  ! !  

        The  Finishing Point Is Right Ahead ,

             Try  Harder  !!

刊登時間︰2005-09-05 09:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 4 日  星期日   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-09-04 07:42 PM