開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 9
累積人氣: 4980
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 27 日  星期日   晴天
歌詞__錯愛

錯愛....

是 我 不 敢 相 信 愛 情   還 是 我 太 理 ∼ 性
面 對 感 情   是 否 不 該   太 清 醒
其 實 內 心   刻 上 你 姓 名   卻 不 敢 承 認
沒 信 心 保 證   還 是 我 太 任 性

# 明 知 道 沒 法 開 花 結 果  
也 很 清 楚 這 愛 戀 算 是 錯
奈 何   難 避 過 這 一 刻 戀 火 ∼ #

*就 算 只 求 曾 經 快 樂 過   那 又 如 何
不 想 給 你 ( 得 到 ) 痛 楚  
沒 結 果   何 必 辛 苦 愛 著 我 *
我 假 想 將 感 覺 說 明   然 後 你 細 意 靜 聽
沉 重 心 情   是 否 只 因   我 感 性
流 下 淚 水   想 到 這 段 情   我 心 裡 難 定
沒 法 給 反 應   如 像 去 到 絕 嶺
R e p e a t : # *

明 知 道 是 我 想 得 太 多   逃 避 相 戀 這 會 否 算 做 錯
傷 過   無 奈 信 心 始 終 不 多 ∼

R e p e a t : ( * )

刊登時間︰2005-11-29 06:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 26 日  星期六   晴天
好開心啊~

                         今日一大朝早就被我細佬嘈醒.

               佢竟然走黎問我"你起唔起身呀??我想玩電腦啊!!!!"

                      唉~人地等陣要打波____     訓多一個鐘咋~          咁都要黎嘈我~~

         最後我都係比原本預備時間早一個鐘起身...."_+

                               佢就好開心咁打機....

                           我就係度呆座...= ="

            一陣..就去左拉根......

                                  好舒服呀~

                    跟著又無聊左一陣.....             淋下淋下..

           倒不如去洗頭啊~~              就走左去洗頭_+"

                           差D就遲到...

                  無遲到.     但好似係最遲個個...

                                     開始練啦~

              拋波先啦~~            唉~好曬呀><

         跟著就打bad.        我覺得今日打得好過以前呀~       

                      好開心啊~

                    比賽個陣         .........       我真係好驚啊~

               開始就有D腳仔軟++__                  但係越打越起徑....

                            今日第一次落場上到3壘..

           番home個陣真係好驚!!

                                    個個人向我衝埋黎...嚇鬼死我~

       我仲以為out左....    心情超Down__

                       但係原來係save嫁@@

                  我好開心..但我真係好驚呀!          結果又發揮左我既本領.

          流左幾滴眼淚!          好傻啊!

                        打第二次個陣...我上到2壘....有人眼超超.  幾驚啊~

              今次好光彩咁番home!!

                                   仲更加開心.....

       雖然今次Miss都話打得唔係最好..      但係都有進步^^

                        我地要再努力呀~    好多人會為我地打氣~!

                   打完仲去左行街...                    一行6人.個個都行到死死下咁!!

              超累.....                   不過好開心__

                                由其係番屋企既途中........

                            多謝你~        同時好對唔住..__=".

                                        今日好累好開心~

            經理人爸爸...多謝你係我地就打比賽個陣sd左個支持我地既信息黎啊~

                         仲有陪我地練波既男仔~~

                     哈哈~~

                                      真係開心到訓唔著啊~~

刊登時間︰2005-11-26 11:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-11-25 09:52 PM