開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 13
累積人氣: 4984
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 4 日  星期六   陰天
去左爸爸屋企.. 滿足

                               今日5點4 ~我地係大埔火車站等__

             SoSo就最遲+  不過唔怪個佢啊_     佢今朝一早就去在做訪問**

      累......訓左姐+__+_+_

                    跟住過左太和~!~    等員老級  @$%

        等班員老 做 咩 ??

                                  知味就係去我經理人爸爸屋企囉!!!

              拜年嘛     ~~~

                           等齊人就去百佳買東東 _      買完就去啦~!

               行行行..__         嘩~D樓好靚啊...><

                      呢度邊度嫁+            呢度味就係我爸爸既屋企囉.......

        上到去.......有D員老同今年既leader係度.......(包括我呀媽_)

                            跟住就傾下..反下+_+

                突然     爸爸就攞左"魚蝦蟹"出黎~

             哈.... 爸爸竟然會咁+_        不過過年....開心下姐..........

       之後等到師母番黎.......        

                       一陣就食得啦~!      

                                              打邊爐+_

                   好開心.......

                                      突然睇睇下..電視..........             就有D汁流出黎....

               原來係我個碗穿左個洞~~~              = ="

                            Sorry~   爸爸....

       我.........                 無心嫁+++__________

                        之後  我問師母: 『 你估我F.幾??』

                 師母就講:、『  你咁問  姐係同你身高唔合比例既..    唔---  F.2_   』

                               哈哈        我又細左D啦......

                             之後就反啦...

                  又有D小插曲.__                    咁樣..叫人點反啊

                                                     之後食完坐下.........

                   傾多陣就走啦.~~         大概11點零鐘+__

       跟住我地成班就話去食糖水__+__

                                          咁就去啦~~

                 先係去"好好"  但係太多人..排長龍....

                          之後就去了.. Rainbow啦~~

            去到都唔會食什麼好><          我淋左好內**

                                                    小明推介我食"黑糖雪糕....."

                    之後我唔知點好........ 

                                           最後都係食"黑糖雪糕..."

        個名怪怪地咁....                            跟住我就問左小明好多問題......

                            仲被佢地笑______                    咁人地都係想知係D咩黎嫁姐....        洗唔洗咁啊~

                     原來好好味嫁....        唔係食糖咁嫁......

      D黑糖好香......                豆腐味雪糕都好食~!!

                                     哈哈.........

                     之後我就同嘉榮走啦       !!!!!!

                 番到黎無被人鬧............

                                        好彩好彩...........

                           好開心啊...

             有利是收.......又有得食糖水........又有得反..

刊登時間︰2006-02-09 08:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 3 日  星期五   陰天
去左舅父屋企.+_ 開心

                          今日....      一早就出了舅父家+_

           一去到...          我個好表弟搏埋黎+_             表姐.......

                 好高興><我有個熱情表弟~~

                                                       之後就食麫_係我表弟叫我食嫁......          

                 真係乖  ..                不枉我咁錫佢

                     之後就坐下咁啦  @@

                                   我表妹又攞左部似電腦既機被我..

                都唔知係咩黎既..               但係D遊戲幾有趣+_

                          可以串生字...+                            速算等.~~             

                    佢細佬一個三歲..好Q><           一個歲_+好煩 == "

         之後3-4pm.                  我既大同埋二姨媽就到左啦_

                                有咩做..~

                    加上我媽咪+婆婆_               夠曬腳_

                                                                               開枱^^   哈哈

         我就D表弟妹+_

                                          大o個個表弟就尖叫^^            同佢家姐.我表妹係度鬧交+

                        細o個個就癡實我...   叫我同佢玩_

                 之後我同表妹就落街幫我舅父攞野...+

                                   我舅父番黎就話...

                        『  又話佢地(??)黎曬..無一個既+__搞到我早左走_個老細打黎##" 』

       我同表妹..表弟X2_我D姨媽舅母  係度笑_

                                                   之後我打被表姐_><

                    表姐岩岩係鄉下番黎_

                             係等我表姐

                                              『 其實係我 三 姨 媽 但係我叫 呀 姨  』

                                                        既    三姨媽  (係我媽咪既胞姊)         之間##

                   我舅母叫我幫佢整今晚個餐_             

                                                   整整下.....我表姐同我三姨媽(呀姨)就黎左啦~!!

           之後就傾下反下__

                              我媽咪就叫我落街搵細佬_

                我同我表姐加上個細表弟++++=  一行三人_就落左去===

                                           其實講就話搵人..其實就係被機會我同表姐去行街--

                      哈哈**       

          只係行左一陣...我媽咪就打黎話___

                           『搵個人搵咁內嫁_   行兩行就好上番黎啦...

                                 如果我地成屋人等你地.今晚味唔洗食><     自己攞碗裝飯  』

              我 呀 姨 又 重 複 我 媽 咪 講 D 野 講 多 次   &&

                           食完飯就玩電腦+_                睇笑片!!         

                      本身唔係睇笑片嫁!          我表妹話睇鬼片嫁++

                不過搵唔到先睇笑片_+

                              跟住係笑片個度—有個叫咩 『貞子』 既片

        我表妹就咁左黎睇....                    嘩_________

                     我同我表姐想尖叫_但係叫唔出....

                                                                  好好好恐怖_

              個畫面一次又一次咁出現_

                         當每次我去睇下重有無個刻       就見到個恐怖畫面=_

                   唉~~   本身笑到喊曬咁_            一個畫面就嚇到 魂 飛 魄 散

           之後又睇__              笑笑笑^$*#!^*%     又笑到肚痛~1

                           之後我表妹就咁左個『小妹妹笑下笑下咁既』

                    睇住個妹妹笑下笑下咁_%#&

                                   就好專注咁睇住佢$)+

           嘩~~    變態嫁..._)          救命啊_)

                              個女仔變態嫁)__+

               好突然間變左個好恐怖肉酸既女仔+_

                    啊   救命_+         我地又一次被嚇到  雞飛狗走

        唔敢再睇%&#*                 連我奀B都嚇親
_

              本身我奀B訓緊.......無啦啦就起左身啦~

                                我抱住佢^&                  之後 佢同我講+『 好恐怖啊 』

           我問佢『驚唔驚_』       佢點點頭話『驚啊』

                                                   之後就睇多陣笑野無再睇啦~

                            之後就.......~~              哈哈

              3個人迫左係張好細既床_=

                                      本來我表妹一個人訓既床_+&%*(

                         迫到係咁笑_*^^                

                                                睇完個D恐怖野都 2點到+

           表妹重未去訓#%

                                之後我地就3點幾先走+_)&%%

                     個賽果  對我就有D唔滿意^^      對我啊姨姨丈就唔多好~

           我媽咪佢地就無咩!#$%&

                              番到黎......就食左D野訓啦~~

                      好累+_

                                        不過好開心..好好反

                               除左個D變態既野之外00-

                 啊~><         講下我媽咪同呀姨(三姨媽)相似度啦~

     雙胞胎! 有幾似%&            哈哈

                   樣貌  90%     待人  50%  (我覺得呀姨好D)  嗜好  100%     哈哈  

             有咩嗜好咁似呢!!           估下~

                   哈哈哈哈_      年初六就此渡過 _>":

                                       總比前兩日好...

             唔係~              係好好好好好好多&*^^

       

刊登時間︰2006-02-04 03:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天
唉.......悶 鬱悶

                       呢個新年比以往個D       差得多啦..

                                              咁既..

             今日....如昨天一樣.... 

                                                            悶........

                            但係_+有兩三個鐘...

                                                    有D好有趣既野.

                                                                  被我玩左一陣

                    係咩~~                    唔好笑...

                                                          係我既指甲++_

                             有咩咁好玩.~~            都唔係玩既..

              幫隻指甲扮靚靚                               好似水晶甲咁><

                                             哈哈+-

                                  估唔到自己有做美甲師既天份><"

                          隻指甲變左盆花一樣.....              紅紅綠綠

              哈哈._+ 

                                             我都唔想搞自己隻指甲嫁...

                      不過太悶..                      無人約出街.....

                                       先咁得閒.搞下自己...      D指甲

        今個新年咁悶...                

                                        希望下年.....多D節目啦

                講到節目.......

                                  4號啊......好日啊.....

                          我地上爸爸屋企呀...........+

                                                         實會好開心嫁__________

                     

刊登時間︰2006-02-02 05:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]