| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 3 日 星期五  | |
走啦~ "三星期"咁就過左啦!~  |
今日頭六堂都無咩事.....
第7-8堂就開始..有啦~
過左第7堂___
Mr. Chow就講左d令人感到難受既說話+
搞到我眼濕濕 >< 好彩無喊出黎咋...
之後Miss.O'Yang同Ms .Kay 都講左D野
仲要用中文講~~
Ms .Kay仲被Mr.Chow 搞到喊左出班房tim__
之後Miss.sir叫我地寫D野被佢地====
之後就放學啦! 呀sir叫我地要影相既就落地下.......
我同小瑜就落左去.++
同呢三位老師影相+-
好開心+_ Ms. Kay 仲教我講左句...
印尼話 " e do bar pa "
意思係 幾多錢啊~
本來仲有幾句....... . 不過 我唔記得啦!!
之後因為Ms.Kay要番香港大學上堂就要走啦~~
係佢臨走個陣.......我叫佢被個Goodbye Kiss我.
佢真係錫左我一下........@@ 哈++ 真開心.......
之後就同Mr.Chow&Ms. O'Yang傾計...
話遲d約去食飯喎~~~
之後Miss. sir 要走啦________
我再叫Miss.O'Yang 被Goodbye Kiss我.....
哈 Miss又真係被嫁喎~~
之後就番上309c @@
無內 ++ 就走左啦. ><
|
| 刊登時間︰2006-03-06 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 2 日 星期四  | |
去左"+_珍珍"啊~  |
今日放左學之後~
我同小瑜就上左天台~ 未上到去就見到芷君. ...
佢話jessica話唔洗去@@
跟住就落番309c><
同嘉晞講.....
佢唔信! 因為Miss同佢講過__
Miss唔番...Jessica會帶我地+-'
之後又跟嘉晞上去問~
Jessica話要喎_____
之後就開始啦++
講左咁內+ 都未講上去做咩tim
就係去耕田~ 有機耕種__
耕得好開心 + 不過都幾辛苦嫁__
之後耕完就落番309c ><
之後就話去"珍珍"
買完之後就去了我地成日去既公園+_
傾左好多野! 發過既夢啦~ 最深刻同最恐怖既都有$%^&*
又傾過細細個係屋企玩既時候++_
總之就咩都傾下咁啦~~~~~`````
哈哈....
傾得好興奮之際>< 小瑜就話走啦~
有d掃興+_ 不過真係好開心===
下次一定要傾番夠本!!
仲要集齊四個..+
唉~ 四個最近集齊既時候好小好小啊~
像是分開幾千里++ 隔開幾千光年一樣......
就連嘉晞都覺得我地分開得太遠啦><
要再集合過啦...
希望可以達到這個理想啦.......... |
| 刊登時間︰2006-03-04 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 26 日 星期日  | |
睇戲~  |
今晚睇左套好差既戲"<_..
雖然有d好笑..........
但係~~
個戲名同套戲唔合_______
好無奈.+
不過又幾開心既~~個日......
餐飯就食得幾開心!!!
其實佢地真係幾"甲"嫁~~ |
| 刊登時間︰2006-02-28 05:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 55 | »
|