開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 11
累積人氣: 4982
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 17 日  星期五   陰天
唔係唔相信 感動

                      今日.......       累壞啦    !!!!!!!

       

              絕對唔係唔相信~

                                            唔想你辛苦+

                                  我真係好尊敬你嫁_

                          一定唔係唔信你+         你講既我都有聽嫁 @@

                      

                                           

                                   多謝嗲d (經理人)   

                  咁支持我~                   關心我__                

                         多謝有問候我既同學_  朋友

                                     

                 病_                          聽日仲要番鄉下.....

                                      有d發燒  _

                             覺得好冷          但個身好熱   

             唔知點好+      

刊登時間︰2006-03-17 10:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 12 日  星期日   雨天
一首寫得好唱得好既歌~ 愉快

                          一首好聽......歌詞好既歌~

           

       說好的 三年不見面              用我們的愛把時間留住
你笑著說這是我們的考驗    
我們的約定

*就這樣 三年又過了             
我還是回到這個地方
 閉上眼等你的出現                      空氣中
吻你的臉

 我還記得我們的約定               
 一輩子幸福的約定
 為你寫的那首歌           它也偷偷的掉淚了

 我還記得我們的約定    
我比以前還更愛你了
 連那風都笑我了                        我想它會告訴你的*

我更愛你了

                       
  REPEAT*

你會記得我們的約定              
一輩子幸福的約定
為你寫的那首歌          它也
偷偷的掉淚了

你會記得我們的約定       
我比以前還更愛你了
迎著風我也笑了          它一定會告訴你的 

                      我更愛你了

     

                              光良...  約定

刊登時間︰2006-03-12 06:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


去春季旅行啦~ 滿足

                                  今日係我地既春季旅行__

                一早就起左身_      不過都遲左起==

                            跟著就開始執野啦~

      執完就要落樓*             點知小瑜未到<

                  等左陣><                 有D寒==   因為著短褲>v<

                                   見到小瑜啦~!        再陪佢買飲品!

                番番學校就見到芷君啦_                         一齊番去-

                             番到去都未走得@@

                                                 我地傾左陣><          就行得啦~

                 上左車繼續傾+                            聽左兩個電話_+

                             第一個無咩野_                         第二個................

           好難受_                         我....................了

                                       為什麼會變得這樣呢?

                        到左蝴蝶灣~                        我同小瑜加芷君就行去沙灘_++

                    因為我地係野餐嫁#x#

                                                         搞好曬就開餐啦~

                               哈......                   

                       都有幾多野食嫁~               有壽司_      雞翼...      魚蛋  仲有啫喱

                                                 講埋D野都唔方好><

             之後就玩啦~

                                         埋下自己隻腳...

                              又浸下隻腳...          D水凍冰冰<

                  好得意....好舒服喔!                                  

                                                      之後就打沙排>^<

                            好開心喔!!!!!!!!!

                    又食雪條>X<                           

                                                         好熱好曬啊!!

                              之後就傾下計影下相...             

                3:00PM就集合啦~                                點知唔見左兩支羽毛球拍_+

                                       番到黎__                 陪張翠番去攞衫..番工

                          之後上大家樂陪嘉晞食野+        

                   之後嘉晞又珍.......              我同小瑜無珍_不過食班CAKE__

                    我同小瑜  又買左意大利芝士杯_     

                                     嘉晞就買   朱古力芝士杯++

                小瑜話唔好食+               嘉晞都覺得..話唔係佢淋個隻咁_

                            但係我覺得還可以+            

                                        行下吉之島_+             睇下D禮物___         

             之後就揾嘉晞個FD~                       順便探下張翠+

                                  跟著就走啦

刊登時間︰2006-03-12 01:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]