| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 17 日 星期五  | |
唔係唔相信  |
今日....... 累壞啦 !!!!!!!
絕對唔係唔相信~
唔想你辛苦+
我真係好尊敬你嫁_
一定唔係唔信你+ 你講既我都有聽嫁 @@
多謝嗲d (經理人)
咁支持我~ 關心我__
多謝有問候我既同學_ 朋友
喊到病_ 聽日仲要番鄉下.....
有d發燒 _
覺得好冷 但個身好熱
唔知點好+
|
| 刊登時間︰2006-03-17 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 12 日 星期日  | |
一首寫得好唱得好既歌~  |
一首好聽......歌詞好既歌~
說好的 三年不見面 用我們的愛把時間留住
你笑著說這是我們的考驗 我們的約定
*就這樣 三年又過了 我還是回到這個地方
閉上眼等你的出現 空氣中吻你的臉
我還記得我們的約定 一輩子幸福的約定
為你寫的那首歌 它也偷偷的掉淚了
我還記得我們的約定 我比以前還更愛你了
連那風都笑我了 我想它會告訴你的*
我更愛你了
REPEAT*
你會記得我們的約定 一輩子幸福的約定
為你寫的那首歌 它也偷偷的掉淚了
你會記得我們的約定 我比以前還更愛你了
迎著風我也笑了 它一定會告訴你的
我更愛你了
光良... 約定 |
| 刊登時間︰2006-03-12 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
去春季旅行啦~  |
今日係我地既春季旅行__
一早就起左身_ 不過都遲左起==
跟著就開始執野啦~
執完就要落樓* 點知小瑜未到<
等左陣>< 有D寒== 因為著短褲>v<
見到小瑜啦~! 再陪佢買飲品!
番番學校就見到芷君啦_ 一齊番去-
番到去都未走得@@
我地傾左陣>< 就行得啦~
上左車繼續傾+ 聽左兩個電話_+
第一個無咩野_ 第二個................
好難受_ 我....................了
為什麼會變得這樣呢?
到左蝴蝶灣~ 我同小瑜加芷君就行去沙灘_++
因為我地係野餐嫁#x#
搞好曬就開餐啦~
哈......
都有幾多野食嫁~ 有壽司_ 雞翼... 魚蛋 仲有啫喱
講埋D野都唔方好><
之後就玩啦~
埋下自己隻腳...
又浸下隻腳... D水凍冰冰<
好得意....好舒服喔!
之後就打沙排>^<
好開心喔!!!!!!!!!
又食雪條>X<
好熱好曬啊!!
之後就傾下計影下相...
3:00PM就集合啦~ 點知唔見左兩支羽毛球拍_+
番到黎__ 陪張翠番去攞衫..番工
之後上大家樂陪嘉晞食野+
之後嘉晞又珍....... 我同小瑜無珍_不過食班CAKE__
我同小瑜 又買左意大利芝士杯_
嘉晞就買 朱古力芝士杯++
小瑜話唔好食+ 嘉晞都覺得..話唔係佢淋個隻咁_
但係我覺得還可以+
行下吉之島_+ 睇下D禮物___
之後就揾嘉晞個FD~ 順便探下張翠+
跟著就走啦 |
| 刊登時間︰2006-03-12 01:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 55 | »
|