開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 0
累積人氣: 5009
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 22 日  星期三   陰天
幫miss搞生日++ 愉快

                      今日壘球練習+

                               我地就幫27號生日miss Leung搞生日......

                  係我地練完波就開始|+

                                          本身淋住被驚喜呀miss  +

                                點知搬緊過去_)                   呀歡搬住蛋糕去.....

                 咁岩miss落黎..就睇到啦.......

                                                    跟住就唱生日歌+++

                                             我地就唱左兩次+         第二次唱比24號既SoSo既

                                      soso有點兒驚訝______

                           之後就切蛋糕><                 食蛋糕__

              miss就拆..禮物++               

                                      係一支  會發光既大口仔筆_(小女都有支)

                            仲有一個    會閃光既大口仔相架++

                                                           仲有我地d相tim

                                                         哈哈+   

                                 大家都好開心啊__

                                          有個F.1既男仔tom想入壘球++

                      佢就同我講...(只因為佢識我_)                 之後我就幫佢同miss講

             嘉晞個d都見佢咁有心....           打算叫佢遲d入_+

                                        希望佢遲d入__      會打得好啦_

                            壘球隊要加油喔!!

刊登時間︰2006-03-25 11:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 19 日  星期日   陰天
今早..... 愉快

                         琴晚咁夜訓.....+          本來淋住訓內D+_

                但係9點幾........             囡囡就過左黎_              叫我地起身話個新娘就黎喎

      之後我地就..              整潔一番_                        未著好鞋D人就叫"新娘到左啦..到左啦

                                  我同我堂妹就衝出去{

                   岩岩好睇住佢行過黎_                                    我堂哥真係幾靚仔_

                                            但係個新娘就__-             哈哈

               之後就番番自己間屋><         再慢慢汁下個樣+     d衫_

                            就走過我伯娘度_              我堂哥同佢老婆就奉緊茶+++==

                    好搞笑_            佢個樣_)

                                     我地都好肚餓+            我爸爸就幫手炸蝦+

                   我就食番幾隻先-太肚餓啦                           d麫店未開_

                             過多一陣_     11點到_               就食早飯+

      係d湯圓米茶既野__                                幾好食.....

                                   食完就幫下手咁++

                      其實我真係唔知要點做_              佢地(我d堂妹)都知做d咩好

                 我就企左係度+                     等我姑姐我幫佢手

                                之後我地就係個度幫手=

                            到食晚餐+               我就幫手傳菜...............

                之後食完飯...                                就番左屋企...

                             睇我嗲地賽馬+_+                      叫我堂弟幫手去買

                 我嗲地中左d啦|

                                          被左"貼是"我堂弟同堂妹==_

                                佢地就笑到見牙唔見眼+   

                 我就無份既_   (人民幣姐)

                                           5點幾.我地就走啦+}""

         一如以往_                 架車係超慢囉+

                             到左車站+          過大陸關個陣+         因為我嗲地佢地有自助

              所以我一個人過+                     但係我竟然快過佢地

                     個陣有d驚......唔知點算好+

                                             之後就見番+                          

                                  番到黎好累啦+

刊登時間︰2006-03-24 06:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天
一早就番鄉下啦+++ 愉快

                            今日一早就被嗲地嘈醒............

          因為要番鄉下啊___                           番去飲我堂呀哥個餐喜酒/00

                        琴晚無執衫所以要今朝執><                     

         執完衫又要淋有無D重要野要帶      (其實最重要帶$$錢$$)

                                             之後就去搭火車++

                       到左羅湖__                        有d驚_+'

                                 之後過左香港關__                      到大陸關+

                    仲驚_              好遲先過/////又要一個人喎><

             因為嗲地佢地有自助~                    之後搭大巴...........

                                好唔滿意囉...                    又話凍水壞左..得熱水##

                   之後架車超慢_             連遲開過我地既車.都追過我地=w=

                                  到左淡水__           再轉車...........

                 未落車就經已睇到d大紅布*"

                                                                     我地先去呀嬸屋企放低d野

                         就過伯娘度__                                                     打算搵野食.......

             之後無內就食飯啦.....                     食完先4點幾.@@

                                   之後我就唔多舒服__             淋住去訓...

                      我堂呀妹又被我訓.....                      坐左好內**     

                   傾下計咁_                          等到6點半鐘_

                                  無野做啦!!!!                     我堂妹就話.....

                我訓都得._不過今晚要出去玩__                          我就話.....睇下點先啦>< 

                                              佢又話...一定要啊+

                             嗯!!     我就好唔舒服咁行番屋企+##"'

                      到左8點到.....                   我第二個堂妹黎叫醒我....

          問我做咩係度訓._      唔同細堂妹出去玩_

                                                      我就話+    堂妹話出去個陣佢叫醒我既+_    佢走左呀??

                       堂妹答 係啊+ 咁你宜家出唔出...._

                                    去邊呀|??              去.......................

            哦_問下媽咪先__                  嗯...你同呀爸攞啦_唔好問我##

                          早D番啊!                              哦...........

                  我就上左車出去啦_

                                                   先打算行街買衫褲+          點知太夜_關曬店呀

              之後飲珍珍_-                             影左好多貼紙相

                                    傻到+    .●    四個大傻妹影相_

                (點解有四個既.....唔係得你同你堂妹咋咩_?? )

                             因為個兩個係我堂妹D  fd所以就有四個啦  !!

             之後就搭電單車去一間名為月光吧既酒吧__            

                                           入到去*我就想出番黎啦++

                     超恐慌......                  d人行黎行去__都唔知做咩........

                            我地借左個洗手間+           我堂呀妹就同子菁入左一間好多人既房((

             我就同囡囡係出面坐住........

                                                跟住竟然有人叫我入去玩........

                       我就話^^"唔洗啦""        佢地差唔多行過既都叫我入去++

                                   .●我就好驚咁坐係出面.__+                又有人問我食唔食香口膠{

                 我都答____       唔洗啦++多謝.......         

                                   之後我大o個個堂妹打被細o個個堂妹_       叫佢黎.......

                           佢黎到.......                我地就去食東西.+

            o個陣已經係點零鐘+                                 去左食燒烤既野

                                    食燒雞翼同粟米_                    {_超正..+}

                               之後我d堂妹又話要番月光吧._

                 今次一行....六個人........              因為多左我細堂妹同我二哥哥既女朋友..........

                                       之後又番去..........                   我地二個人企左係出面..加埋我堂哥既女朋友

                           我地被3個字佢地玩__________________

                                                             之後就搭車番屋企.●_

                         番到去兩點幾..........                      沖涼_            之後就坐左係廳+__

                同兩個堂妹傾計.._______               之後就話要睇下我細堂妹既BF

                                      佢BF又唔想過黎.......++

                                                              最後無見到+

                 傾多陣就訓啦!!             

                                              聽日就係堂哥結婚既日子啦++++

                             帶點開心興奮++

                                                      一陣間就訓著啦++ぶ+

刊登時間︰2006-03-22 06:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]