開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 8
累積人氣: 4979
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天
打邊爐~壘球

               今日我地壘球搞左個慶祝活動...就當為我地今次學屆攞到既成績而慶祝

                        打 邊 爐 啊~      好特別呀!!第 一 次係學校打邊爐...

          今日一放學我地就四處找呀媽..打算陪吤h買野...

                                  但係找不到,...

                    之後Miss Leung叫我.小瑜.歡.雞雞同2個男仔去左舊墟買野......

       我地女仔出到路口.....有個婆婆叫我地簽名.."咩普選個D啦"

                          簽完之後..

                 另一位婆婆就教我地點樣可以消除豆豆.._+_

           好搞笑嫁.+===

                                  我地都唔知點應好.....無奈.=  =

                      出到去買野__             個老闆話記得我.++|

                 我被岍~親....     咁都記得..><好記性好記性呀~

           番到黎..行上樓梯…就見到呀媽...        

                                     呀媽叫我陪呀媽買菜.

                         買啦!!!                           好重......""

               嘉晞(呀媽)叫MissLeung叫幾個男仔落黎幫我地攞><

                    之後我地去行下___

                                     想買份禮物被MissLeung+++

              本來都唔知買咩好!            呀媽無啦啦睇下睇下就見到

                      注定會係它..............____

                          跟住打被Baby.........         傾好之後就買左啦!!

          番到黎..又驚MIss會見到...><

                                       好彩miss岩岩唔係度...

                   跟住就開始我的晚餐___打邊爐....

             好開心.....好好味++++++++

                        好 可 惜 ! !   好 可 惜......

           我既呀姨(芷君)~  因為要過冬所以唔黎得!!

                    之後食食下淋起嘉榮屋企係對住學校..

         我就借呀媽電話打被嘉榮?.><

                               跟住同佢傾計?..

                 叫佢係窗口度同我地HI ___

            ^^哈哈..       真係幾傻嫁><

                           食食下....Ming就被左包朱古力我___

          之後就被人" 噓"          = =  無奈 囉~

                         食緊個陣就同佢地玩....笑死我啦@@

                    拾好野...                  就有戲睇++

                  哈哈..雞雞~開心死啦@@

                                                 ^^真係好開心啊~

                              跟住真正咁拾多一次++

           之後就集體送左份禮物被Miss.......

                                           我地叫Miss估下.

                                   可惜Miss一下子就估中啦!!    

                      係一張大口仔既雙人被.......

                                        好靚嫁~!

                         Miss Leung 好 開 心 啊 ~

                  影左張相就走啦~

                              番到黎.......就沖涼__

           幫呀媽整野__                 自己既野都未整....就要幫呀媽..

                         今日好開心.__

                                   如果日日時時刻刻.都咁開心就好啦....~

        可以既++          等發夢個陣......

                           唉~

                       唔知仲有幾多個鐘頭就考試呢??

                快要到啦><          加把勁..努力......

                                考好升中四+___

                      ..唔好衰啊.."+_

刊登時間︰2005-12-17 12:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


下一次微笑~~

    下一次微笑~~       楊承琳#+_

上一次微笑之後世界遺漏了什麼
怎麼會突然忘了許多感動

*難過的事總有好多   頭頂的天空總是灰濛濛
 流淚的時候 卻忘了為什麼

 淡紅色指頭 陪我煎熬    黑夜破曉 在嘴邊咬了又咬
 我好想忘掉 為何煩惱       對著天空大聲的叫*

#下次微笑 你會看到    我真心上揚的嘴角
 有人會在天涯海角    種一片草原 看我奔跑

 下次微笑 我會驕傲          放晴的感覺多麼好
 不放棄總會等得到        我那熬過風暴 真的微笑#

REPEAT*##

真的微笑

刊登時間︰2005-12-16 11:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 15 日  星期四   落雪
又一首靚歌~

理想情人~__     楊承琳"

穿上洋裝看著手錶      時間快到心碰碰的跳
和你的第一次約會來臨了

金色的陽光灑滿人行道    換了新唇膏把頭髮弄好
要你看到我的好

*喜歡看你走路充滿自信     說話時候你的專注眼神
 溫柔的表情笑容裡的天真
 我相信 找不到有比你更好的人
 你心裡理想情人是幾分        是否也會有我的份*


#好想知道你的100分 會給怎樣的人
 親愛的你不要再陌生 增加我戲份
 我想問 親愛的你把感情升等
 朋友變成情人 可不可以       告訴我標準 不要讓我一直等#

REPEAT*#

聽著那時間滴答的走 對街的你在點頭
好像一個夢 漸漸 走到我前頭

REPEAT#
 

刊登時間︰2005-12-15 11:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]