開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 5
累積人氣: 4976
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天
去左倒數__ 愉快

                 今晚嘉晞約左Harry.Leo同我去倒數__+

           本身唔只咁少...仲有其他><        可惜佢地都唔出得++

                        我地先先去到星光大道..

               好多人呀!       睇 『幻彩詠香江 』..仲要加插煙花嫁~

             幾得意..又靚喎_+

                                       最重要係好多人.....

                         不過無上年咁有氣氛+_+

         之後我地就過左~銅鑼灣__ 時代廣場+           超多人+__

                  等左好內__企左仲內+

               臨到12點++      

                         我收到個信息『新年快樂..新年進步_ 』

              係我經理人爸爸send被我嫁~

                                 個陣真係好開心__*^^

                         不過到倒數個刻__+   就仲激

             全城歡呼由25開始數到0....

                                       好激好開心_-

                     全城尖叫++

                           之後就慢慢走@@

          番到大埔..............        唔記得幾點啦~~!!

                     哈哈...今日真係好開心__

     今年係我第一次出黎倒數嫁++>>

                                          好特別.....

刊登時間︰2006-01-01 10:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天
去左郭sir屋企~

                今日一早就起身預備去郭sir屋企. .. . .. . .. . .. ..

        我去到火車站 ___        得我一個++

                            打被偉華><     妐嗃係郵局喎~~

           之後就見到嘉晞   !!         嘉晞話吨w經遲嫁啦~

                   呇a就仲遲.......><              之後偉華黎到_+

             打被張翠.....           張翠仲係屋企__

            我地三個去先__                 搭火車再轉taxi.....

                            我地到左就見到""經理人爸爸""..仔仔..同大家姐+__

                 我地先上郭sir屋企...             換完衫就到球場啦__

           未入得去之前.....我同嘉晞係度玩人地細佬仔既玩兒... "一個小型遊樂場""

                     好搞笑..好得意..><                  好似番左去細個咁__

             打啦++         哇__      好搞笑_+        

                           好開心__     又同經理人個小孩打..又同郭sir...經理人

                個個都有啦!!                      經理人個小孩都幾勁嫁!##  

                                        張翠呇a就到啦++

            一行五人..張翠.佩雯..呀鵬..三叔..咖哩王..

                 張翠同佩雯一黎就去左焗son拿.

   我就打到咁上下就去左.....            好好玩....

        好特別__         好舒服++             好hiclass....

                     正~~               之後去食飯...

                跟住就番屋企__

                           夜晚...........就出左街啦      !!!

                 今日好開心++好特別啊~~

         今年既boxing day好開心     _____

刊登時間︰2005-12-27 10:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 20 日  星期二   晴天
聖誕聯歡~prefect

           今日prefect搞左個聖誕聯歡會~~

                     一早去到......      都無咩人既. = =

                 不過之後都多番D咁啦!!                之後開始反遊戲...

      B  team超勁  (我Bteam嫁...)      好開心又刺激喎!

                     跟住就開始食野__++          食到中段咁啦.........

               就有A team leader唱歌....(愛是不保留)

                        跟住就到C team啦~    呇a唱既係.....><    (下一站天后)

              當然最壓軸既B team啦!!  .呇a唱"女校男生"

                    有好多fans囉.......爭住同D  leader握手__+

         我既媽媽都係其中既一份..我地就係台下為岒w呼.

                    哈哈....      好似傻傻地咁....

                    之後我地就話一齊上去唱____        

          跟住就我地5個大女孩一齊上左去唱"朋友仔"

         .........原來朋友仔感情再天真
 亦是我永遠也會愛惜的人   明日愛他人 也記住學會不要緊"

               哇~       店呀!!

                        不 過 得 一 首 ......         差 咁 D + + + +_

         不過好開心~~        我地反完一輪之後就大抽獎啦~

                好多我鍾意既野都被人攞曬!~~~

                            好彩++   皇天不負好心人.....

               我上年既班主任就抽左我.....攞左隻猫番屋企_____

                   跟住就同其他team既prefect文換禮物...

                換黎我既舊愛~   "籃球"水晶

    跟住就幫手執野+___

                            執完就番上去.....

                 係我執野之前..

                                 一個我識左9年既朋友送左個哈姆太郎"座墊

            ..............好搞笑......好好反...

                    不過................

                                 

刊登時間︰2005-12-20 11:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]