| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 12 日 星期日  | |
完左啦......咁辛苦都值得....  |
學屆邀請賽今日完結了""""""
今日個場比賽真係好精彩......
對既係....觀塘瑪利諾A隊"全男班"'
第一個ining--打和"
我無打bat--walk上壘__
第二個ining --贏三分__
我接左球flyball" 勁啊!!
之後人地無拎分""
跟住都係超緊湊既攻守"""
有runner跑又被人tag中-out"
又有跑壘既-safe
又有flyball接死__ 再out人_
番home既runner又被人tag中死""無分><"
我地先領先幾分~~
打到最後第6局........竟然打和
要即刻打多局"" 先拎多分既就贏.....
我地拎左4分.....
係歡歡番home個陣真係勁驚啊__
佢番黎我就攬住一齊喊""
佢真係好驚....而我都驚埋一份啊!!
而人地就拎左5分----咁就輸左啦""
真係好唔開心啊~~ 我地真係好努力__
Miss都話...我地輸在唔夠聰明...及敏捷"
筆竟隊中有d算新既人__
而pitcher--仲同我地講對唔住__
佢喊搞到我又跟住喊tim~
不過佢真係好努力++
雖然......呢幾日要好早起身.....
又辛苦.......但係都好開心.好值得""
因為大家都好努力}without個D超懶散既人""
可以日日見同一齊打波...
又有teamwork既表演__真係好開心嫁~~
仲要同幾個好姐妹一齊........
真係好開心....可以成日一齊__
令我感到並不寂寞"
|
| 刊登時間︰2009-04-12 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 27 日 星期五  | |
我不想....不願也沒有用了  |
為何會是今天呢????
不如意的一天...
因為芝...我才再打這Biog"" |
| 刊登時間︰2009-03-27 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 55 | »
|