開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 5010
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 2 日  星期四   晴天
愛上了這歌~

 心中有數  泳兒
受夠未 悶夠未 共我拍拖睇戲
又冷漠 又厭倦 十秒嘆一口氣
厭生 不需你出言提醒 一早已動察先機
從來未學算術 亦會算出相愛限期你我快到盡頭
若除去我 愛多一個人等於我傷心
*何時分手 快一起倒數
如狂歡佳節就到 慶祝要脫出這囚牢
從平淡到爭吵到無聲內鬨 就連閒談十句忍不到
何時分手 你偷偷倒數 
何時你拋出一句 再見了能令大家過得好
常聽到的金句 還未說出我都能料到(從聲線透著憐憫 每句虛假兼太俗套)*
 但要恨別要累  學會了加減數
在這日 又缺席 剩了我這單數
愛戀給到你虛榮無多 猜輸了代價很高
從來未學算術 亦會算到深愛後期你我快到盡頭
若除去我 愛多一個人等於我傷心   Repeat *
其實你走得合時 情已沒法延續
分別了 無用又諸多砌詞     誰能愚弄到   
何時分手 快一起倒數     如狂歡佳節就到 慶祝要脫出這囚牢
從平淡到爭吵到無聲內鬨 很多錯事沒法修補
何時分手 你偷偷倒數 
何時你拋出一句 再見了期望遇到更加好
明天怎可估計 緣分也許要講求運數

 

 

       不用再瞞騙啦!!!!!!
                           望你快早放手__
                令我得到   比現左更幸褔
                                        

                    唔知你想點囉~~~~~~~
                                        你淋下你宜家做緊咩_
               

                                  邊個死左你都唔會知!!!!!
                                                                       討厭你+

_______________________________________________________________________

            今日見到媽咪喊~~~~
                               好辛苦..........
我又做咩到D咩_________________________________________
        
                 點解會變成咁~         我是個廢人_______________

                        講比人聽........哈哈 _-                笑死人_

                         都係因為"你"_

刊登時間︰2007-08-02 02:06 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天
番黎啦 愉快

 呢幾日番左大陸++
          好Happy__ 
                        呢個日記又重開啦_
       但係我點樣可能寫兩個呢__
             詳情係我xanga呀__
       

刊登時間︰2007-07-31 07:28 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 8 日  星期五   陰天
去左打邊爐~ 愉快

                  今日放學之後~       就番屋企啦_     因為要準備去整回鄉證啊~   

                                     整完之後同媽咪去左買零食__     

                                                 唉~~又食.....        

                        我今晚仲去爸爸度打邊爐__....

                                         因為爸爸約左成班去年既領袖生領導層去爸爸屋企打邊爐~

                               所以我又肥啦~                       討厭_        點解食野就會肥喎`~~~

                  去到爸爸屋企_               未開始,因為要個爸爸個仔番黎...           之後係食之前呀浩就話要玩按摩椅+

                                              之後玩左陣...我地就開始食野_         呀浩都落番黎食野~~

                           食啦~                  有好多野食嫁_                仲有灣仔碼頭既水餃tim_

                                         又有帶子,雞肉...................                  好多好多+__

                               之後我食飽,叫爸爸開按摩椅被我+_               爸爸話食飽唔好玩住_)

                      之後等啦__                      終於等到啦)_)            我同嘉晞輪流玩++

                                                 之後又傾下今年既領袖生長咁__

                                   唉~                     好失望啊__+

                                  

                              我地傾到成12點知走__                  番到黎_我大姑媽同二伯娘係度_

                                                 今晚又被蚊"嬲"啦~~                 好煩啊~

                   聽日ART考試_                       有D緊張啊~_

                                                         成晚無咩點訓_            係咁淋art D野__+

                                        希望成績好D啦!!

                                  

刊登時間︰2006-12-09 05:45 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]