開心就夠了!!!!
tracy1829
暱稱: `"+小妹妹*"/芝*◆!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
NICE DAY!!!!
最後一次"""
睇黎成班都傻既"
每每都係咁......
努力中"" try my bes...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 33
今日人氣: 12
累積人氣: 4983
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 16 日  星期日   陰天
今日_ 愉快

                             今日要努力做功課啦++

                 好多數都唔多識_            識到一半又唔明++

                                       中文既  「XX眾生相」+

                       眾生相           眾生相  ++

                                               點解呢+

            唔明又點作呢??    +

                                         今日好努力咁_           做曬d TSA既數啦+

                             雖然唔多識__         不過

                                                   亂咁黎都做得完既~~~

                哈哈_                                                     唔會嚇死郭sir咁就得啦++

                            仲有數學作業工作紙嫁+_

                                                                       「 嘩嘩......咁做唔做得曬嫁++」

                                                     做得曬......掛...........哈哈       

                                       

刊登時間︰2006-04-16 04:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 14 日  星期五   陰天
又去了行街 愉快

                       今日點幾+_                  嘉晞打黎問    仲去唔去行街+

            因為      呀歡話唔去+_            小瑜又番左大陸+_

                                           呀歡都唔去__芷君都無去

               得我同嘉晞+_                                  到左旺中+

                                   買左好多野++

                                                          都同嘉晞傾左好多野><

                        嘉晞今晚要打波_

                                                     所以我一個人番屋企~!

                      5點幾嘉晞就走_                        我一個人行到6點就走++

         沿路淋左好多野+_                         越夜就越凍++

                                           越黎越感到寒寂_              有d孤單既感覺+_

                     我搭左回頭車++                         係架車內既時間好長~

      身邊越黎越多人+                      越黎越多喧鬧聲++

                             但        我越感孤寂><         "''''

                           

刊登時間︰2006-04-16 04:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 13 日  星期四   陰天
終於全部派曬啦+ 感動

                              成績+    

                                             未如理想=

               總括而言----------                           差......

                                      中史同地理成績都唔差既......

                           不過有d唔開心+_                     

                                                                

刊登時間︰2006-04-13 11:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]