| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 16 日 星期日  | |
今日_  |
今日要努力做功課啦++
好多數都唔多識_ 識到一半又唔明++
中文既 「XX眾生相」+
眾生相 眾生相 ++
點解呢+
唔明又點作呢?? +
今日好努力咁_ 做曬d TSA既數啦+
雖然唔多識__ 不過
亂咁黎都做得完既~~~
哈哈_ 唔會嚇死郭sir咁就得啦++
仲有數學作業同工作紙嫁+_
「 嘩嘩......咁做唔做得曬嫁++」
做得曬......掛...........哈哈
|
| 刊登時間︰2006-04-16 04:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 14 日 星期五  | |
又去了行街  |
今日點幾+_ 嘉晞打黎問 仲去唔去行街+
因為 呀歡話唔去+_ 小瑜又番左大陸+_
呀歡都唔去__芷君都無去
得我同嘉晞+_ 到左旺中+
買左好多野++
都同嘉晞傾左好多野><
嘉晞今晚要打波_
所以我一個人番屋企~!
5點幾嘉晞就走_ 我一個人行到6點就走++
沿路淋左好多野+_ 越夜就越凍++
越黎越感到寒寂_ 有d孤單既感覺+_
我搭左回頭車++ 係架車內既時間好長~
身邊越黎越多人+ 越黎越多喧鬧聲++
但 我越感孤寂>< "''''
|
| 刊登時間︰2006-04-16 04:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 13 日 星期四  | |
終於全部派曬啦+  |
成績+
未如理想=
總括而言---------- 差......
中史同地理成績都唔差既......
不過有d唔開心+_
|
| 刊登時間︰2006-04-13 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 55 | »
|