今日去左牙pat 屋企
去左佢屋企"由油"
呵呵
等謝ming 黎
點知等左佢好奈都未黎
就吾等佢黎
由由下下佢黎左lu
之後油油油
油晒就出去食麵=
謝ming 煮d麵正也
食左兩碗>3<
之後睇電視
冇奈..
返屋企啦
---------------------------------------------------------------------------------
今日牙愷打黎
你....
點解你仲要用返之前個d語氣
我真系吾可以再接受
吾可以