今日我、pat、謝ming、肥雞、徐b幾個去左天頌
佢地去左剪頭髮
得我同徐b吾剪
就系個商場呆呆呆
冇奈..就行返上去啦
之後剪晒..
譏ming 返屋企先
我地幾個就去左北江
肥雞就去左牙e到駁髮
-口-||
啞了-___-
駁完就上左竹下通
我地行左3次先決定影邊部
之後系禁畫畫畫
畫完去左天盛影相
學生相-3-"
我同牙pat 好樣衰l0*
系入面笠條裙入去
-3-"
點知入面間3 透左出黎-3-
入左次所換
出返黎
勁魚...
啦啦林影完入返次所
就返屋企啦



--------------------------------------------------------------------------------
冇人理我啦!*
岩岩系勁舞蕉公
個個搵晒龜龜-___-
啞了吧
全部人都當我死晒
t^t
|