今日牙愷黎左天水圍教我功課
y0*
死啦佢
佢話我蠢也t^t..又罵我w0*
牙!!!!!!!!!!!!!!!*
做做下...
佢話去打機l0*
我就彈起身汁野xD*
呵呵
我地走左北江..
話影貼紙相
行行下...我話"吾影啦"
就同佢行去銀座
行行下...
見到我既愛人同牙BEE
佢地系禁問我地系咪咩咩關系
-v-
傻啦!*
之後去左銀座啦
我係男仕黎架!身形略肥,著衫果時同乳頭太大,經常凸左出黎........非常核突!
由其係夏天,D衫質料比較薄!凸得仲勁!
想請問大家著D乜野衫可以令人見唔到我凸點呢?
岩岩龜龜sd 過黎
笑死我
|