今日去左BETTY到*
又系PSEND 返D野
今次系全世界D人w0*
-0-``
不過悶左好奈
到我地l0*
講完之後...
又系分組-33333-*
哇!!!*
吾識得同佢地溝通...
鬼叫我吾識得講普通話..
-333333-*
完晒成個活動
我系禁搵個黎自台灣既女人
呵呵呵``經過一輪既追尋
比我搵到佢啦
嗌佢同我影返張相xD*
之後...成班人去左HIGH TEA
HIGH HIGH 下``
YUKO 佢牙姨媽佢黎左w0*
肥豐佢好慘自己坐埋一邊食
好采``
練楠同佢一齊食
食食食下佢姨媽彈左出黎
比左d野YUKO就走左啦``
練楠無啦啦打黎-333333-*
"麻英走左未!?我地食完就返黎"
點知佢地返個陣....
麻英彈出黎!!*
嗌佢快d返屋企-v-
佢走左...練楠同肥豐佢地扮晒野....扮撞岩禁黎
因為YUKI個細佬系到-333333-*
佢地黎緊個陣
我、牙M0、YIKO系到狂笑
練楠佢地果然有學DRAMMA
扮得好似xD*
HIGH 完就同牙M0一齊去天慈
牙M0 去天慈搭車車............xD*
|