今日去左浸大-v-
我同tasha 去左天耀個個輕鐵站接牙angela
接完就去左返中心
等埋d人就坐旅遊巴巴去啦
坐坐坐*
到左啦``
好晒-v-
行左一陣...
食野啦xD*
我同angale一樣食3文治
其他人都系食面/食飯
之後去左聽關於攝影D野
聽聽下..好凍
幾經辛苦
完左啦
之後拎埋個環保袋先走w0*-v-
我地就搭車車返屋企啦xD*
返到天水圍..
去左北江影貼紙相
影完...
返屋企啦
貼紙相-V-
angale 變左牙4啦
浸大校訓-3333333-*