今日返晏就...G00D也
今去睇時裝表演
哇!!*
正爆
有人著和服、扮MK、情侶檔....
扮MK個班.....唉*
最似系中間個個
又吾知自己7到....又宗到懶系型禁擺p0屎
成日望去F.1個邊...等d F.1系到嗌
和服個到....
超kawaii>3333<"
情侶檔...
w0*.... 男既型 ....女既令
正也>333<"
完左之後
同牙pat 、周清去左北江
去完...返屋企
占屋企之前
買左本YES!*
今期有w-inds. 也!!!
可惜2號冇機會去T 3 T"
返學之前..
見到一個p0 招fd 入左去
留埋cm ...睇返佢個xg
先知佢系我間學校-v-
師兄-v-...

g00d 也*

同babe 一樣都系叫shan shan-v-
|