今日同龜龜+文燕一齊剪頭髮
不過去個陣..
文燕突然話吾去w0*
跟住龜龜又話吾去-/\-"
跟住冇人同我去
隔左一陣
我嗌龜龜去...
佢終於去啦
落到黎佢話"文燕佢去返啦"
-v-.....佢早講丫嘛
搞到我冇帶YES!比佢
我地等埋佢就去左建生到剪
去左個間"形豐"剪
我地猜"包剪特"邊個剪先
我剪先-V-
剪剪下...覺得個陰好似短左
{{因為比幅圖佢睇}}*
佢話冇...好彩文燕比佢睇多次
話埋比佢舍..個陰系後面整上黎
吾系佢真系吾知剪成點
最後..我洗埋個頭
變左晒奈個個系我
到文燕剪個陣
我同龜龜系禁影相xD*
佢剪完到龜龜
龜龜話禁快剪完
我同文燕好驚訝
因為佢好快禁剪完-v-
剪完去左行街
行行下..搭的去左屯門到行
龜龜話$12.5
最後系$20.9 -v-
差禁多
然後我地行行行
行到6點幾就返屋企啦
搭西鐵返屋企個陣
聽到一個老豆同牙媽教d仔女
知吾知中國既四大發明系d咩
"粥粉麵飯"
笑死我同龜龜

搭西鐵個間車d圖案
好鬼得意!!*>w<
|