今日同文燕、龜龜一齊出MK
出到去
文燕吾識得黎朗豪坊..
我就諗起牙愷
好采佢識姐
不愧住系附近也xD*
搵到文燕之後..去左新之城
我買好少野
龜龜最多!!*
龜龜一袋2袋..
冇計..我冇錢T^T
買完就去多次朗豪坊行一陣
行行下..就比我見到牙SIR{{黃錦鴻}}
頂!*禁都見撞到佢
一家大細齊齊黎-33333-*
講左好少野..就好快禁走
行完就返屋企L0*
可惜我同龜龜行左勁奈先搵到個巴士站
上左車..先發覺
我地磺先行另一邊既話
就吾洗搵禁奈-3333333-*

好中2 呢個名xD*

龜龜尋日買個個新袋
|