點解你MSN可以有第個女仔名T^T
而吾系我...
============================================================================
今日朝早比條河馬整醒左
頂佢!*系禁嗌人去佢個到飲野
晏就打多次話"聽日2點系我面前出現...吾系就屌9我"
屌你*..你嗌我就去
冇得奈...
同左牙媽去左放書+買書
行行下...死河馬又打黎
問我系邊-v-
去邊關你x事
去到北江左右打比顏+
打完就見到佢...牙bee就見到我就攬住我xD*
呵呵*
放左$50買左$4百幾
就同左牙媽去買3同買庫
買完返到屋企冇幾奈
出左去TOP TEEN
周清原來細細個就系禁慘
令我諗起細細個我比人擲出門口
肥豐就....
又諗返小學個陣都系一樣
呢兩個故仔都令到幾多人喊-/\-"
之後肥生
講佢個個比人暗戀...
唉*...SWEET 爆
就到郭敏啦
3角戀關系..亂
完晒就去左食糖水啦
成11點左右先返到屋企
|