|
|
2005 年 12 月 10 日 星期六  |
@@  |
分類: 未分類 |
嘩~~我都好9冇打日記la~
but我今日又想打番a~(我係傻的xd)
唉.....我地班有好多女仔都有感情煩惱a
雞屎仲話我地班平均2個女仔like
1個男仔a><""
點解我咁少男仔會主動鍾意女仔嫁.......可能d男仔仲害羞過我地掛

果d鍾意人既女仔亦都包括我在內..........
好在有拍拖經驗啫~so我今次唔係踩得好深

不過雞屎就真係好煩下a~
陷入左個多角戀.......
唉~我都係幫得就幫 , 盡我既能力去幫助吧la!!!

我今個禮拜唔係好開心a

我鍾意果個人成日都同其他女仔傾計a

睇到之後
我都係有d唔開心既~
話就話我唔係踩得好深
但係都踩左落去lo~
點都會有d唔happy.......
以下有d野想同果個人講嫁 :
我雖然唔知你對我的感覺但係.......
你知道
所以我希望你唔好做d令我唔開心既野得唔得a?
我見到你做既話我個心會痛嫁
心痛令我好難受a

另外 , 我要同我d fd講 :
最近/將來如果我因唔開心而唔理你地的話
咁希望你地會明白我的感受la~

|
| 發表時間:2005-12-10 07:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | »
|