Never give up!
don't be lazy anymore.
i need to work harder.
tracyshan16
暱稱: San♥
性別: 女
文章分類
全部 (182)
♥♥` 我滴私事 (6)
♥♥` 我滴朋友 (7)
♥♥` 我滴情事 (18)
♥♥` 我滴傻事 (4)
♥♥` 我滴愛歌 (4)
♥♥` 我滴學業 (3)
未分類 (140)
好友名單
網站連結
`__]]+PU! YU
2005 年 11 月 14 日  星期一   晴天


唔知講咩好=.=^ 分類: 未分類

今日本來我要番排球班嫁~但係我地又攞3.9分咋 搞到要留堂a~唔制a~咁煩嫁~搞咩評分制a....最高分係5分但係佢要我地攞4.5分以上wo(平均分)....d老師評分果時a , 唔知why我地勁乖都唔肯俾我地高分a~(有問題嫁d老師 )今日果個蘇利利俾人踼爆左佢bring MP3番學wo~勁抵死a >_<

妖~搞到我要成4:30先放a (我地放3:50)遲曬大到....好彩老師今日有事...叫我地猜住波先wo~呁我米猜左一陣 , 大概到左5:30先走a~打到我隻手紅曬呀!!!不過唔痛wo~xd

番到屋企我就put down個書包之後又要出街la~我要去buy零食∼因為我地1E聽日視x堂要出去灣仔到話去咩x術中心wo~都唔知睇咩野~去黎把鬼咩~唉~算la~我都係訓番覺好d唔洗煩a~

發表時間:2005-11-14 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]