|
|
2005 年 11 月 21 日 星期一  |
唔知點講好  |
分類: 未分類 |
今日我地個班又唔夠分la~係數學堂果時我地落左數學室到上堂a~但係我地一落到去就係咁嘈嘈嘈........so我地放學要一個個由乖到壞放a
開頭我仲諗住會好遴遲先放我la~點知我第5個就走得lu~
之後我要去排球班ma~開頭都冇野嫁但係唔知y亞旦同標標係到c我地女丙打波wo~咁我米走過去問亞旦lo~佢話冇野咁我米冇再問......跟住大約到5點到la我就見到老鼠,朗,x少榮,屎撈人等...咁我果時先知原來亞旦佢地係到等人。佢地走先好笑a~因為都有6個人以上 , 咁佢地就一字形咁行wo~果時我勁想笑a好似大佬出場咁wo~笑到我肚痛
最後到6點我就同亞沈一齊走la~我地係bus上c到小莫莫wo~我同亞沈就係咁同小莫莫傾傾傾.....傾到小莫莫落bus先停a~
今日既日記係咁多la~
886
|
| 發表時間:2005-11-21 10:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | »
|