.. ''■□. .★``大頭蝦+|│◣°日記
tram 的日記板板..
2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天


吾,, 分類: 未分類

終於得閒打返篇日記啦,,

真係吾好意思啦,,

不過呢排真係可係好得閒,,

好快就TEST 啦,,

又要溫書,,

不過係我中意既中文咁又吾同D,,

好想攞高分,,

吾,, 野心就大,,

不過真係無咩可能,,!?

係呀係呀,,

今晚個''舞動全城'' 好睇呀,,

D人真係跳得好好睇,,

仲俾我見到幾個幾個令仔既,,

嘿,, 

發表時間:2006-10-28 10:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


派左卷,, 分類: 未分類

36分,,

吾算高都吾算低,,

算係咁啦,,

唉,,

好無聊,,

無野好打,,

本第之前個幾日大把野好講,,

但係又無時間=3=

算啦,,

發表時間:2006-10-23 11:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天


等派卷,, 分類: 未分類

琴日個ENG test,, 好似好易咁,,

但係今日同人講,,

好似錯左好多吾應該錯既野,,

如果係咁,,

我真係太矢敗啦,,

希望快D派啦,, <= 不過都無咩可能嫁啦,,

今`日真係好無聊,,  只係係咁上堂,,

係咁聽,,

係咁寫,,

係咁FAI 夢,,

就黎癩啦,,!!?  =3=''

對聽日毫無好感,, 有CHEM,,

睇黎都會俾佢催眠嫁啦,,

超吾想,, 但係無計,,

苦,,

發表時間:2006-10-17 11:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


無功課,, 分類: 未分類

今日一樣功課都無,,

超開心,,

ENG上左一陣去左書展,,

D書吾錯嫁,,

有D心思思想買,,

但係今個月好似用左好多錢啦,,

點算好呀,, >X<

都係睇下點先啦,,

AND 好似無咩特別野啦,,

返到屋企好想FAI 顛,,

好無聊呀,,

發表時間:2006-10-16 08:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


我只是凡人,, 分類: 未分類

無咩心機,,

今日只係作篇文,,

都作左好耐,,

無線個show都幾好睇既,,

睇左陣,,

down緊''卡巴拉=]]啦,,

係咁啦,,

發表時間:2006-10-14 09:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


tramy420
暱稱: ★``大頭蝦+
性別: 女
國家: 香港
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
最新文章
2007-12-05
2007-11-24
2007-07-25
2007-07-09
慶幸 能情不自禁
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
CHERRY .君
nothing
我既xanga=]]
娃子
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed