2006 年 11 月 10 日 星期五  |
| 正,, |
分類: 未分類 |
睇完無線個頒獎禮,,
`呀余WIN 女主角,, 好呀,,
其實佢真係做得吾錯嫁,,
我覺得係好過好多人囉,,, 幾中意睇佢,,
不過男主角有咩理由係鄭嘉穎呀,, =-=
吾,,
報告下先,,
我今日用盡腦汁,, 作左兩篇文,,
等陣可能作埋第三篇,,
好啦,,
手痕TIM,, 玩陣先作文,,
安啦,,
P.S. 今日心情都係勁令,,
嘿,,
|
| 發表時間:2006-11-10 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 9 日 星期四  |
| YEAH!! |
分類: 未分類 |
粱綺,, 生日快樂呀!!
******************************
哈哈,,,
好野呀,, 我今日心情勁好,,
我地信社攞左 全場總冠軍 呀,,
宣佈個時,, 超開心,,
直頭尖叫左一聲,,
跟住係咁拍手,,
唉,,LUNCH之後幾驚智社追上黎,,
不過,,都係我地勁D,,
巧勁呀!!!
我都話我地今年勁嫁啦,,,哈哈
吾吾,,
真係好啦,,
希望kEEP住係咁啦,,
年年攞第一,,,
仲有攞多幾N 個盃,,
吾,,
加油呀,, 信社,, 迪
愈來愈中意呢個社,,
哈,,
|
| 發表時間:2006-11-09 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 8 日 星期三  |
| Sports,, |
分類: 未分類 |
今日,,
運動會,,
呆坐+係咁食野,,,
好後悔無報野,,
下年一定補返既,,
今年信社勁左好多,,
簡直係勁爆呀,,
好多都有信社勝,,
係呀,, 今年既啦啦隊D衫好型呀,,
我覺得幾OK喎,,
黑白,,
起碼好過其他社呀,,
吾,, 聽日信社都要勝多D,,
今年之後,, 年年做第一,,
哈哈,,
P.S. 加油呀,, 各位社員,, 迪 |
| 發表時間:2006-11-08 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
| 亂,, |
分類: 未分類 |
嘿,, 聽日同後日都係Sports Day,,
星期五仲放埋假TIM,,
有D期待既,,
不過諗到D功課就......
3篇作文* 2@中文,, 1@英文既,,
仲有要抄多次之前作左個一篇,,
想死,,,
仲有埋D TEST,,
今次真係,,
苦多過樂,, 想吾死都幾難,,
`不過呢,, 我對自己有信心既,,
應該可以捱到既,,
吾,, 今日買左好多野食,,
聽日就可以嘿嘿嘿,,,
|
| 發表時間:2006-11-07 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 29 日 星期日  |
| 嘔心瀝血,, |
分類: 未分類 |
琴日做哂D功課啦,, 哈哈,,
真係下個再下個星期三既PHY HW都做埋,,
真係好俾心機去做嫁,,
真係叻叻呀我,, 哈哈哈,, <-自戀,,
為左11月3 既中文UT,,
咁得閑既我,,
就嘔心瀝血咁整左份NOTE屎,,
不過,,仲未夠嫁,,
聽日加埋D 課文重點落去先得,,,
係呀係呀,,
講下我今日除左做NOTE屎仲做左D咩啦,,
一起身,, 食左個公仔面,, 好(口未)!
跟住打左陣機,, 就做NOTE屎啦,,
跟住呀媽話出街食野,,
簡黎簡去,, 點都去左 Mc,,
無計啦,,細佬中意呀MA,,
不過又吾知人地生''飛滋'',,
不過,, 都忍吾住,, 食左幾條薯條,,=-=
去左超市,, 買左D薯片,,
死得啦我,,, 仲食呢D,, 真係要忍口,, =3=''
返屋企,, 做埋D NOTE屎,,
就咁我既一日就咁完啦,,
晚安啦,, >333<''
|
| 發表時間:2006-10-29 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 15 | »
|
| «‹ February 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | |
|