2006 年 12 月 21 日 星期四  |
| 盆菜,, |
分類: 未分類 |
今朝返去途中塞車,,
好彩有得坐,, 隔離有個靚仔TIM,,
learning activity day 都玩得幾開心,,
係咁聽個導遊講中史,,
但係梗係無miss mok 咁好啦,,,
悶爆,, 好彩有好多野食,,
係咁食,,
係咁傾計,,
我發現原來我係驚狗驚得好離譜,, =3=
lunch係盆菜,, 整體都ok,,
但係某d(豬皮,,娃娃菜,,,)聽佢地講好難食,,
聽完我都吾敢食,,
玩猜,, 輸左要食一舀,, 睇住佢地玩,,
恐怖,, 但係我自己都玩左次,,
win左呀,, 我舀左一大舀俾人,,
跟住就吾敢玩lu,,
影kai 相,, 超搞笑,,
回程,,
食麥當當,, 撞到呀媽,, =-=
好啦,, 放假啦,,
大家加油啦,,
|
| 發表時間:2006-12-21 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
| 點,, |
分類: 未分類 |
原來今日有math屎 test,,
無溫過,, 不過好俾心機做份野,,
最尾都知吾合格嫁啦,,
因為miss講哂d答案俾我地知lu,,
但係ok既,, 盡左力呀ma,,
覺得自己愈來愈中意math屎,,
點好呢,,
聽日應該派phy,,
準備吾合格,,
=3='' |
| 發表時間:2006-12-19 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 18 日 星期一  |
| FOR,, |
分類: 未分類 |
`君君,, 生日快樂呀!!!
你終於都14碎啦,, 真係,,,
今日俾你份野中吾中意呢,,
我係跟你意思去買嫁,, 係咪好感動呢,,
好啦,, 就祝你開開心心,,
==========================
今日好開心呀,,
咩都無啦,,
''learning activity day''之前都無咩野,,
另外,, 君生日都係開心既事,,
送出左我今學年第4份生日禮物,,
今年我真係幾大方,, 哈,,
不過要''節衣縮食'' 先得啦,,
返到屋企,,訓到食飯,,
跟住睇電視,,做bio,,
SOR呀,, 可能遲左d on,,
好啦,, 今日真係超冷呀,,
整多件衫先呀下,,>田<'' |
| 發表時間:2006-12-18 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
| 完結,, 又好像開始,, |
分類: 未分類 |
今日考哂d test 啦,,
而考落個d都派左好多,,
是一個字,, 差,,
要自號為蠢人,,
比誰也差,, 比自己更是差,,
過不了自己個關,,
不過咁,, 可能係我太好勝,,
呢個完結,, 其實係象徵住一個開始,,
我諗我吾可以放過呢個機會,,
=====================
好啦,,講完正經野,,
今日有空堂,, 用左黎傾計,,
今日都吾知呢日子,, 成日聽到''中意既人''
仲燒埋我個搭,,
有都過左啦,,
學業為上呀MA,,
辛辛地苦,, |
| 發表時間:2006-12-13 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 9 日 星期六  |
| 得失,, 是否這樣重要,, |
分類: 未分類 |
呢排,, 心情有點失落,,
原來呢個世界好多野都吾一定係一定既,,
付出吾等於收得返,,
溫左咁多,, 都係咁差,,
吾通我真係咁蠢!?
哼,, 成日話今年無咩運,,
真係,,
有點想放棄,,
但係,, 世界既制度吾可以咁,,
也許,,
前面還有一條路呢!? |
| 發表時間:2006-12-10 12:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15 | »
|
| «‹ February 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | |
|