2006 年 10 月 13 日 星期五  |
| 好心做壞事,, |
分類: 未分類 |
今日勁灰,,
唯一開心D既係第一個小息,,
同MISS傾計真係好開心,,
唉,, 今日係雙黑星期五姐,,,
都可使黑成咁嫁,,
返學肚痛,, 頭兩堂好似無上過咁,,
放學個陣,, 有點煩,,
好想FAI 脾氣..
放學搭MTR,,
見到個呀伯,, 叫人幫佢攞MTR 吾使錢個D,,
咁佢咁講,,, 咪幫佢攞囉,,
點知有個AUNT 話'' 吾好幫佢地攞,, 佢地拎去SELA嫁,,''
但係我ALREADY俾左個呀伯,, 佢仲走埋,,
因為呢件事,,上左MTR之後好吾開心呀 >X<''
好有罪惡感,, 好心做壞事,,
唉,, 吾講啦,,
無心情,,
|
| 發表時間:2006-10-13 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 12 日 星期四  |
| 無方向,, |
分類: 未分類 |
今日得2樣功課喳,,
好野,, 仲要有一樣係星期一先交,,
`姐係話我WEEKEND吾使做LU,, 嘿,,
見咁得閒,,
就做我擺左係度好耐既作文啦,,
作下作下,, 諗黎諗去都吾到,,
點用一句去形容某D野,,
都係聽日問MISS先,,
今日仲未睇ELLA.E,,
希望MASON聽日可好再失約啦,,
===P.S.===
原來MASON今日俾人擺上`木台 嫁,,
真係,,
同情,, <= 不過都吾應該係我地受苦嫁=3=''
|
| 發表時間:2006-10-12 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
| 笨,, |
分類: 未分類 |
無咩功課,,
但係好似做左好耐咁,,
可能係我一路做一路玩掛,,
無咩心機上CHEM,, 點算呀,,
我其實我想俾心機嫁,,
但係真係太悶啦,, MR.CHAN........
令我有個自己睇書,, 吾聽佢講書既諗法,,
諗住自習算了,,
但係都係吾得嫁啦,, 我邊有咁叻呀=-=
聽日有得睇埋ELLA.E啦,, 開心,,
中文作講稿,, 無聊,,
我的中學生涯/ 我的家庭喎,, 好悶姐,,
都係選左''我的家庭'',, >廿<
吾,, ZZ"" |
| 發表時間:2006-10-11 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
| 平平,, |
分類: 未分類 |
今日英文堂睇ELLA.E,,
原來中文名係''魔法灰姑娘''
都幾好睇嫁,, 有時仲幾搞笑TIM,,
放學開會,, 無聊,,
有D吾想做,,
不過報左,, 無計啦,,
仲未做哂功課呀我,,
就咁先啦,,
安,, |
| 發表時間:2006-10-10 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
| 悶,, |
分類: 未分類 |
今日真係無咩特別野既,,
不過,, 吾講吾知,,
原來,, 我既生活真係好悶,, T^T
我都吾想嫁,,
不過我覺得平凡都吾錯呀 <=自我安慰,,
今日上堂,, 最開心既可以係中文,,
係咁答/問,,問題,,
上到HALF,, 有點悶,,
同何馬傾計,, <= 又講女王的教室 >333<''
幾HAPPY呀,,
估吾到聽日放學之後有會開,,
好彩文文提我姐,, 吾該哂你呀,, 文文,,
但係有樣野吾好意思既係,,
我仲未DOWN個隻GAME,,=-=
今日吾知點解開機開成個幾字,,
ONLINE又要等N咁耐,,
未DOWN,,
咁我就睇下聽日有無機會DOWN啦,, 嘿,,
吾吾,, 我要訓啦,, 安,, ZZZ'' |
| 發表時間:2006-10-09 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
| «‹ February 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | |
|